Podcast: Jak říci přátelům a milostným zájmům o duševní nemoci

Diagnóza duševních chorob neznamená, že nemůžete randit nebo si najít nové přátele. Znamená to - v určitém okamžiku - že musíte všem novým lidem ve svém životě říci, že žijete s depresí, bipolární chorobou, schizofrenií nebo jakýmikoli jinými obavami o duševní zdraví.

V této epizodě naši hostitelé diskutují, jak říkají novým lidem v našich životech o našich zdravotních problémech - včetně lidí, se kterými chodili.

PŘIHLÁSIT SE A PŘEZKUM

"Měl jsem takový plán, že třetí den byl ten pravý čas, abych lidem řekl o mé duševní nemoci."
- Gabe Howard

To nejlepší z epizody „Duševní nemoc, přátelé, milostné zájmy“

[2:20] Být veřejný a hlasitý o duševních chorobách.

[3:30] Jaký je správný (a špatný) způsob, jak říct lidem, že máte duševní chorobu?

[4:00] Jak brzy je příliš brzy? Jak pozdě je pozdě?

[7:00] Michelle sdílí svůj příběh vyprávění romantickým partnerům.

[11:30] Diskutujeme kdy ne podělte se o naši diagnózu.

[15:30] Někteří lidé nevěří, že máme duševní choroby.

[18:30] Když mluvíme více o duševních onemocněních, lidé tomu více porozumí.

[20:30] Lidé by měli i nadále respektovat vaše hranice, pokud jde o duševní choroby.

[23:30] Všichni přátelé od Michelle věděli, že je schizofrenní, než jí diagnostikovali.

Počítačem vytvořený přepis pro téma „Jak vyprávět přátelům a milostným zájmům o show duševních chorob

Poznámka editora: Pamatujte, že tento přepis byl vytvořen počítačem, a proto může obsahovat nepřesnosti a gramatické chyby. Děkuju.

Vypravěč: [00:00:05] Z důvodů, které zcela uniknou všem zúčastněným. Posloucháte Bipolární, Schizofrenický a Podcast. Tady jsou vaši hostitelé, Gabe Howard a Michelle Hammer. Děkujeme, že jste se naladili na bipolární, schizofrenní a podcast.

Gabe: [00:00:22] Jmenuji se Gabe a mám bipolární poruchu.

Michelle: [00:00:25] Jsem Michelle a jsem schizofrenik.

Gabe: [00:00:27] Michelle ty a já jsme jen my, jen to vlastníme.

Michelle: [00:00:30] Vlastníme

Gabe: [00:00:31] Jsem Gabe Howard bipolární.

Michelle: [00:00:32] Michelle Hammerová schizofrenická.

Gabe: [00:00:34] A je to.

Michelle: [00:00:35] A je to.

Gabe: [00:00:35] Takže si myslím, že jsme dokončili epizodu o tom, jak lidem říct, že máte duševní chorobu.

Michelle: [00:00:41] A je to. Buď jako ahoj ahoj. To jsem já, mám ahoj, jak se máš. Ahoj.

Gabe: [00:00:46] A je to. Pokud byste tedy měli velkou depresi, bylo by to.

Michelle: [00:00:49] Ahoj, já jsem Michelle, mám vážnou depresi.

Gabe: [00:00:51] A já jsem Gabe, ale mám velkou depresi.

Michelle: [00:00:53] Jsem Michelle a mám PŘIDAT.

Gabe: [00:01:01] Líbí se mi, jak jste mysleli na všechny různé duševní poruchy, které se vám líbí. Který z nich chci žertem tvrdit, že mám?

Gabe: [00:01:08] Cítím se, jako by tam možná bylo nějaké stigma, jako by se objevila nějaká jiná a ty jsi byl jako, k čertu, k čertu. Ne, vidím, že máš nějaké OCD, ale místo toho, abys chtěl všechno čisté, chceš, aby všechno bylo jako úplně vyšinuté.

Michelle: [00:01:23] Můj pokoj je nepořádek, ale vím, kde mám své věci. Obvykle je to, když ostatní lidé uklízejí moje věci, nevím, nevím, kde co je. Je to velmi frustrující. Nedotýkejte se mých věcí. Vím, kde to je. Vypadá to jako nepořádek, ale slibuji, že tu existuje způsob mého šílenství.

Gabe: [00:01:40] Neexistuje žádná metoda, kterou hodíte všechno na podlahu, abyste věděli, že všechno je na podlaze.

Michelle: [00:01:45] Ale v pozici, kde je.

Michelle: [00:01:47] Jednou jsem měl problém s lékárnou, kde říkali, že nemohu dostat svůj lék. Dostal jsem ho tři dny poté a našel jsem stvrzenky na mé podlaze. Dobrá věc, nevyhodil jsem tyto stvrzenky a přinesl jsem tyto stvrzenky a ukázal jsem jim jejich chybu, křičel jsem na ně a hlásil je do korporátní kanceláře.

Gabe: [00:02:08] Úplně souhlasím, že máte PŘIDAT, protože jsme poslední tři a půl hodiny mluvili o vašich dovednostech v domácnosti.

Gabe: [00:02:17] Upravíme to na dvě minuty. Pokuta. Michelle, spousta lidí není v naší pozici. Nejsou veřejní ani hlasní o tom, že žijí s duševními chorobami mnoho lidí, prostě jen žijí v běžném životě. Chtějí zůstat sami. Nechtějí oznámit světu, že mají bipolární a schizofrenii. Nemají podcasty, které nedávají projevy. Nepíšou. Vedou jen klidný normální život a na tom není nic špatného, ​​protože to je to, co chtějí dělat. Stále však mají důvod říkat lidem, že mají duševní onemocnění, které není ve veřejném měřítku, jako my. Ale člověk na člověka, kterého znáte, chce, aby jeho manžel věděl nebo potenciální datum, které by měl vědět, nebo to potřebovali sdělit svým rodičům nebo přátelům, nebo možná potřebují zveřejnit v práci. A to vytváří tento problém.

Michelle: [00:03:01] Ano, problém, kdy říct, jak zjistit, jaký je správný způsob.

Gabe: [00:03:08] A samozřejmě, co je špatně říct.

Michelle: [00:03:11] Ano. Jaký je nesprávný způsob?

Gabe: [00:03:13] Upřímně vám mohu říci, že houpání se z lustru křičí, že jsem duševně nemocný. To je špatný způsob, jak to lidem říct.

Michelle: [00:03:22] Řekl bych také, že špatný způsob, jak říct lidem, by byl, jako kdybyste byli na cestě do nemocnice, abyste byli posláni na psychiatrické oddělení, pravděpodobně byste neměli zavolat svého partnera a být jako hej jsem schizofrenik a teď jdu na psychiatrii, protože jsem se pokusil zabít. OK uvidíme se později.

Gabe: [00:03:38] To je zajímavý bod, kterého se zmíníte, protože pokud jste opravdu na cestě do psychiatrické léčebny, pokud jste opravdu způsobili jen sebepoškozování.

Gabe: [00:03:46] A nikdy jste svému romantickému partnerovi neřekli svého přítele atd., Bohužel, i když je to nejhorší doba někomu říct, je to stále lepší, než mu to neřeknout vůbec. Opravdu si tedy myslím, že ta zpráva je nejlepší čas říct lidem, když se vám daří.

Michelle: [00:04:05] Absolutně. Ale jak brzy je příliš brzy?

Gabe: [00:04:08] Toto je otázka za milion dolarů.

Michelle: [00:04:12] Jak je pozdě

Gabe: [00:04:14] Myslím, že si myslím, že ta otázka má hodnotu nejméně půl milionu dolarů. Jak víte, jsem ženatý. Jsem ženatý s Kendall. Je to moje třetí manželka. Moje první manželka jsem to nikdy neřekl, protože jsem byl neléčený bipolární a nikdy jsme nevěděli, že ji mám. Moje druhá manželka mi řekla, že mám bipolární poruchu, takže to bylo pohodlné, ale moje žena věděla, že mám bipolární poruchu.

Gabe: [00:04:33] Žilo se mi dobře a byl jsem Hledal jsem dlouhodobý vztah, který jsem hledal doposud a chodil jsem s pár lidmi, než jsem se oženil, než víte, že ten pravý přišel a já měl tento nápad v mé hlavě, že třetí datum bylo to správné datum. Nevím, proč jsem přišel s tímto plánem, ale vždy to bylo třetí rande, kromě Kendall. Nevím. Řekl jsem to Kendall prostřednictvím textové zprávy, než jsme se vůbec setkali.

Michelle: [00:05:04] No, myslím, že to tehdy šlo dobře.

Gabe: [00:05:06] Myslím, že to vyšlo.

Michelle: [00:05:07] Neměla ducha

Gabe: [00:05:07] Ano.

Michelle: [00:05:09] Nebyla jako nová

Gabe: [00:05:12] Často se divím, že jako bych začal chatovat s některou z jejích dalších kamarádek a oni byli jako, k čertu, ne. uh uh Jen si změňte jméno na Kendall a můžete mít toho chlapa. Jmenuje se vlastně Mary Beth

Michelle: [00:05:25] Jen kousek To je v obývacím pokoji s jiným jménem. Po celou dobu jsem ti lhal. To jo.

Gabe: [00:05:33] Ale důvod, proč to říkám, je ten, že vám ukážeme ty nejlepší plány.

Gabe: [00:05:37] Upřímně důvod, proč jsem jí to řekl prostřednictvím textové zprávy, je ten, že jsem právě měl další špatnou zkušenost, která ve skutečnosti nesouvisí s životem s bipolární poruchou. Jen víš, že jsem měl s někým pár špatných schůzek a byl jsem jako ty, víš, že opravdu nechci chodit, ale já jsem si posílal e-maily sem a tam a věřím v duchy, myslím, že je to špatně. Snažil jsem se to sabotovat. Myslel jsem, že když pošlu textovou zprávu a řeknu hej, žiji s bipolární poruchou, že by mě strašila, nebo víte, že jsme odtamtud trochu fizzle, ale to se nestalo.

Michelle: [00:06:12] Myslím, že se ti líbila, Gabe.

Gabe: [00:06:14] Byl jsem ochoten mít schůzku se mnou.

Gabe: [00:06:16] Myslím, že ji to neodradilo od prvního rande.

Michelle: [00:06:22] A byl tak zdvořilý, že zdvořilý bipolární chlap. Ach ta textová zpráva zdvořilý textových zpráv.

Gabe: [00:06:33] Jde o to, že ne, někdy dostanu příležitost to zkusit znovu. Myslím, že bych měl mít rád pro vědecké účely. Mám si otevřít účet jako OK a prostě začít posílat hej, jsem bipolární textové zprávy?

Michelle: [00:06:43] Znáte již neosamělou stránku.

Michelle: [00:06:47] Pamatujte si to.

Gabe: [00:06:48] Pamatuji si ten web.

Michelle: [00:06:50] Ano.

Gabe: [00:06:51] Už nejsi osamělá Michelle.

Michelle: [00:06:54] Ano, už nejsem osamělý.

Gabe: [00:06:56] A teď, jak jsi řekla svému blízkému, že jsi praštěná práce? Promiň, schizofrenik.

Michelle: [00:07:00] I můj nejnovější vztah v jednom z prvních schůzek mi bylo ukázáno, že můj partner má tetování na poruchy příjmu potravy. Takže přímo vpředu mi řekli poruchu příjmu potravy. Takže jako na druhém rande jsem byl jako Hele, podívejte se na toto video, ve kterém jsem byl uveden, a ukázal jsem video WebMD, kde jsem byl uveden, a ukázal vše o mé schizofrenii a my jsme to sledovali a pak jsem se zeptal, proč jsi mi to ukázal? Byl jsem jako opravdu v pořádku, protože to není tak velké a říkal jsem si ten vztah před tím, kde jsem byl jako dva roky a jsem jako Hej, založím společnost s názvem Schizophrenic.NYC, protože jsem schizofrenik a je laskavý jako nejsi schizofrenik, jdu Ne, já jsem umm ne, nejsi:

Gabe: [00:07:51] Chodili jste s někým dva roky a neřekli jste mu, že jste žili s těžkou a přetrvávající duševní nemocí.

Michelle: [00:07:57] Ano.

Gabe: [00:07:59] Chci také říci, že dva roky si nevšiml, že to do vás není.

Michelle: [00:08:05] Ani já jsem do toho nebyl.

Gabe: [00:08:08] To je úžasné. To je ten největší vztah. Líbí se mi, o čem jsi tam řekl, protože se to děje stále více a více.

Gabe: [00:08:14] Tetování poruchy příjmu potravy. Existuje spousta lidí, kteří mají všechny druhy tetování, které symbolizují život s duševními chorobami. Je zřejmé, že nejoblíbenější je projektové tetování, jen malý středník, který si lidé nechávají tetovat po celém těle, což ukazuje, že žijí s duševními chorobami nebo že podporují někoho, kdo to dělá. Je zřejmé, že existuje můj bipolární symbol, že mnoho lidí se nechává tetovat na svých tělech, což je podle mě fantastické. Opravdu se cítím opravdu dobře.

Gabe: [00:08:39] Ale je tu spousta dalších věcí, že lidé dostanou zelenou stužku Sainz atd., Takže lidé ji opravdu nosí na rukávu.

Michelle: [00:08:47] Ano.

Gabe: [00:08:47] Nebo pod ním.

Michelle: [00:08:48] Nebo pod rukávem.

Michelle: [00:08:49] Začíná to být více přijímáno.

Gabe: [00:08:52] A myslím, že zejména mezi mladší generací jsou všichni lidé s těmito tetováními blíže vašemu věku, než jsou moji

Michelle: [00:09:01] Předpokládám

Michelle: [00:09:02] Ann- Otis má tetování středního tlustého střeva.

Gabe: [00:09:05] A nejde jen o tetování, myslím tím o tetování, víte, že je to celoživotní umění na vašem těle, ale je tu oblečení, které to značí, víte, například mám bipolární košili, kterou máte schizofrenik, která prodává oblečení. Máme definovanou normální košili, která zahajuje rozhovor o duševním zdraví. Takže se to stává. Myslím, že nevím, že před 20 lety by si někdo oblékl tričko s bipolární nebo schizofrenickou definicí normálního, protože to je trochu nevím, je to snazší spolknout, možná víte máme také znáte špendlíky a samolepky a vím, že to vidíme všude, protože samozřejmě se účastníme, znáte jen spoustu konferencí o duševním zdraví.

Michelle: [00:09:50] Opravdu ano. Ale líbí se mi, že se tam dostává definitivněji. Michelle chce nový mikrofon, takže jsme získali sponzora. Budeme hned zpátky.

Vypravěč: [00:10:00] Tato epizoda je sponzorována bezpečným pohodlným a dostupným online poradenstvím na webu betterhelp.com. Všichni poradci jsou akreditovaní profesionálové s licencí. Cokoli sdílíte, je důvěrné. Naplánujte si bezpečné videohovory nebo telefonické relace, chatujte a textujte s terapeutem, kdykoli budete cítit, že to potřebujete. Měsíc online terapie často stojí méně než jedno tradiční sezení tváří v tvář. Přejděte na stránku betterhelp.com/ a vyzkoušejte si sedm dní bezplatné terapie, abyste zjistili, zda je online poradenství pro vás to pravé. Betterhelp.com/.

Gabe: [00:10:33] Takže Michelle si na chvíli zahrajme ďáblova obhájce. že nejste velká Michelle, nežijete otevřeně se schizofrenií. Nemáte svůj vlastní podcast. Nemáte oceňovanou řadu oblečení. Nikdy v životě jste nemluvili s tisíci lidí. Jen sedíte doma a žijete se schizofrenií. Potkáváte nového přítele. Není to nijak romantické. Právě potkáte nového přítele, spolupracovníka v práci, a vy se prostě jen jednou potloukáte.

Gabe: [00:10:58] Věděli jste, že je to ona a že se znáte už měsíc, a můžete říct, že jste všichni nejlepší. Máte rádi stejné typy zmrzlin, stejné typy filmů a oba vás otravují stejné typy politiky. Pravděpodobně tedy budete chtít s tímto nadějným BFF sdílet hlubší části svého života.

Michelle: [00:11:19] To je pravda, ale je to spolupracovník.

Gabe: [00:11:21] To je vynikající bod, Michelle. Beru to zpět spolupracovníkem. Jsem dobrovolný spolupracovník, kterého visíte na zkrášlování místního chrámu.

Michelle: [00:11:30] Chceš říct, že nemohu ukázat video WebMD.

Gabe: [00:11:32] Správně, protože nic z toho nemáte.

Michelle: [00:11:34] Takže pokud chci jen sdílet, jen sdílet, že mám schizofrenii.

Gabe: [00:11:37] Jo a pamatuj, že nejsi, nejsi Michelle, v tomto jsi jen obyčejný člověk, žil jsi svůj život, máš skvělou práci, pěkný byt a ty O víkendech dobrovolně pracujete ve své synagoze, a tak jste potkali svého začínajícího BFF.

Michelle: [00:11:50] Myslím, že bych jen věděl co. Nevím, jestli bych to sdílel. Opravdu nevím, myslím, že bych počkal déle

Michelle: [00:12:01] Opravdu záleží na tom, jak blízko jsme. Na tuto otázku je těžké odpovědět. Opravdu to chci sdílet? Byl bych nervózní, že by mě soudili jinak nebo jak blízko je náš vztah. Kdybychom si byli velmi blízcí a věděl jsem, že nebude vůbec žádný úsudek, prostě bych informace sdílel, protože mě ten člověk pro mě zná. Pokud jsem se cítil trochu nepříjemně, měli pocit, že ten člověk pořád soudí jiné lidi, pak bych to vůbec nesdílel. Musel bych si všimnout, jak ta jiná osoba soudí jiné lidi, když jsou kolem nich, víte, že hodně drbnou, mluví špatně o tom, že lidé skutečně zapojili osobnost druhé osoby, aby se skutečně rozhodli, jestli jim říkám dobře.

Michelle: [00:12:40] A co když jim to řeknu a pak půjdou a řeknou spoustám dalších lidí za mými zády chraplavým způsobem, nebo budou moje tajemství udržovat pěkným způsobem, nebo pokud mají pocit, že bych měl řekni více lidem.

Gabe: [00:12:53] Vznesli jste tolik vynikajících bodů a to jsou problémy, které mají lidé v naší komunitě, protože řekněme, jako byste vychovali spolupracovníka v práci a jste jako pohled, já nevím pokud chci riskovat, protože nechci, aby to lidé v práci zjistili, protože bych mohl přijít o práci, která by byla mojí podporou mých peněz, mého zdravotního pojištění a to nutně nestojí za to riziko ani pro přítele. A mnoho lidí v naší komunitě to tak prostě cítí. Ale pojďme se od toho na chvíli vzdálit a dotknout se toho, o čem jsi řekl, možná bych jim to prostě neřekl. Možná to není něco, co bych chtěl, aby věděli.

Gabe: [00:13:24] Není to trapas. Protože existuje část z vás, velká část z vás, o kterou se bojíte s někým podělit, a to je to, co musíte sát. To znamená, že nevím, proč jsem řekl, že to musí sát. To je na hovno.

Gabe: [00:13:39] Právě když se na někoho díváte a říkáte, že víte, že chci být váš přítel a mám vás rád, ale nevím, jestli vám mohu věřit. Ale přesto chci být tvým přítelem. Jak to ve své mysli vyřešíte? Nejsem si jistý, zda vám mohu věřit s touto věcí, která je pro mě důležitá, ale přesto chci být vaším přítelem plně uznávajícím, že si nemyslím, že vám důvěřuji, protože pokud sdílím tuto svou část, budete ke mně zlí . Ale chci, stále se chci přátelit

Michelle: [00:14:02] Je to těžké. Není to snadná věc, ale musel bych říci jen ze své zkušenosti s rozhovory s lidmi v mém pop shopu, jakmile řeknu, že mám schizofrenii, řeknou mi, buď mají duševní nemoc. Přítel má duševní chorobu nebo člen rodiny duševní chorobu.

Michelle: [00:14:22] Takže pokud bych to s touto osobou vůbec sdílel, tato teoretická osoba je pravděpodobnější, že se se mnou nějakým způsobem skutečně spojí. Pomyslel bych si.

Gabe: [00:14:31] A to je to, co chci dát lidem na vědomí, že existuje důvod, proč se chcete s někým spřátelit a musíte věřit, že pokud někoho přivedete do svého domova, pokud někoho přivedete do svého život a trávíte s nimi čas a díky nim se budete cítit dobře a máte rádi tuto osobu, musíte si položit otázku, proč to nechcete sdílet, řekněme, že to jde dobře, protože bych rád věřil, že jsme všichni jsou přátelé s lidmi, kteří jsou pro nás dobří lidé.

Gabe: [00:14:59] Jsou pro nás dobří přátelé. Z nějakého důvodu jsme si z nich udělali přítele. Chci říct, jestli se jim příliš nebojíte to říct, protože si myslíte, že jsou chraptiví úsudci nebo zlí, nebo to řeknou všem. Možná budete chtít přehodnotit přátelství.

Michelle: [00:15:09] Dobrá poznámka.

Gabe: [00:15:09] Měli bychom to hned vyhodit.

Michelle: [00:15:11] Ano. To jo.

Michelle: [00:15:11] Pokud jste přátelé s průměrnou osobou, nebuďte s touto osobou přátelé.

Gabe: [00:15:14] Ano. Pokud je člověk péro, jděte dál. Nyní. Jo později.

Gabe: [00:15:19] Takže teď jste řekl osobě, kterou se chystáte spojit, na této smysluplné úrovni. Posaďte osobu. Řekneme si u kávy.

Gabe: [00:15:27] Nevím, proč je to vždycky u kávy, je to pravděpodobně proto, že jsi z New Yorku, takže to byla káva nebo pizza. Šel jsem na kávu a ty říkáš náhodného přítele, kterého jsem potkal, když jsem pomáhal v synagoze Žiji se schizofrenií a ten člověk vám říká, že jediná věc, kterou každý člověk řekne, když mu řeknete, že máte duševní nemoc, je. To je legrační. Ne, to ne.

Michelle: [00:15:49] Ano.

Gabe: [00:15:49] A teď, co říkáš.

Michelle: [00:15:51] Řekl bych, že ne, opravdu užívám sedm léků denně. Takhle žiji svůj život. Mám to. Nemusíte mi věřit, že to mám.

Gabe: [00:15:59] Takže to, co vždy říkám, když si lidé myslí, že jsem zábavný, je, že říkám, že úplně rozumím tomu, proč si myslíte, že jsem zábavný, protože máme v hlavě tuto představu o tom, jak vypadají lidé s duševními chorobami rád a vím, že tak nevypadám, ale opravdu mám bipolární poruchu a žiji celkem dobře. Žiju tak dobře, že mi nikdo nevěří, což je důkazem toho, jak dobře se mi daří. A jsou tu stovky tisíc her, které jen žijí svůj život a nikdo neví, že jsou duševně nemocní, protože krize je samozřejmě veřejná a wellness soukromé.

Michelle: [00:16:30] Přesně. Byl jsem s lidmi, kde byli, jako by byli. Takže pokud byste nevěděli, že Michelle měla schizofrenii, dokázali byste to uhodnout? A byli jako ne, ale opravdu si myslím, že když řeknou ne, je to, že se mnou prostě nestrávili dost času.

Gabe: [00:16:47] Jdu sem a tam po téhle Michelle, protože na jedné straně máte pár povídaček, že si něco mumláte, tak si povídáte, děláte nějaké věci, ale

Gabe: [00:16:56] Nevím, nevím, že bych si myslel o schizofrenii, protože lidé si zase myslí, že lidé se schizofrenií slintají a houpají se tam a zpět, mají tento velmi nešťastný stereotyp a vy jste neuvěřitelně výřeční a jsi chytrý a jsi dosažený a dosažený, takže bych si mohl myslet, že jsi divný. Myslím, že ano.

Gabe: [00:17:17] Než bych uhodl duševní chorobu, asi bych si jen pomyslel, že ta kočka je zvláštní. Nevím. A jsem si jistý, že to bohužel víte, a to není nic, co by naši posluchači už nevěděli. Lidé si myslí, že lidé se schizofrenií jsou jako ti nejnásilnější z duševně nemocných a vy v sobě nemáte žádné násilí. Myslím tím, že nikdo z těch nejnásilnějších, jaké jsem vás kdy viděl, je, když jste se nemohli dostat jako balíček praclíků otevřených v letadle. Statečně jste za to bojovali.

Michelle: [00:17:46] Nevím, proč se praclíky tak těžko otevírají.

Gabe: [00:17:49] Je to proto, že máte tak malé ruce a jste slabí.

Michelle: [00:17:51] Moje ruce nejsou ani malé, mám obrovské ruce.

Gabe: [00:17:55] To je pravda. Muž ruce.

Michelle: [00:17:57] jako lidské ruce. Ano. Přesně tak.

Gabe: [00:18:00] To je tak zlé. V naší komunitě znáte mnoho lidí, kterým rozumějí, víte, že to právě teď poslouchají a myslí si, že chvíli počkejte.

Gabe: [00:18:06] Takže kromě toho, že jsem nemocný, jsem nyní jmenovaným mluvčím jakékoli nemoci, kterou mám, protože musím lidi v mém okolí učit o své vlastní nemoci, jako by nemohli jen vědět, proč by nemohli Mám škytavku. Lidé už škytavku. Musím být jako bych měl škytavku. Lidé to zase chápou. Ale ne, musím si vybrat nemoc, že ​​když jim řeknu, že mám tu nemoc, jsou jako to, co je, a pak je musím naučit sát.

Michelle: [00:18:28] Ano.

Gabe: [00:18:29] Ale jo, je to na hovno, ale právě teď jsme tam.

Michelle: [00:18:33] Proto o tom musí stále více lidí mluvit, aby každý mohl pochopit, co to duševní nemoc ve skutečnosti je a co to obnáší.

Gabe: [00:18:40] To je velmi pravda. A pokud o tom přemýšlíte, existuje mnoho nemocí, které jsou tímto způsobem. Není to jen duševní nemoc.

Gabe: [00:18:48] Počet nemocí a nemocí a chorob, které se lidem stávají, nekončí. A kdykoli se někomu stane něco lékařského, lidé mají otázky. Víte, můj otec musel před několika lety podstoupit operaci srdce. Vím, co je to srdce. A vím, co je to operace srdce. Měl jsem spoustu otázek, ale bylo to, jako bych musel podstoupit operaci srdce, počkat proč. Jaký je váš krevní tlak, co děláte, když budou používat prasečí chlopně. Vlastně si myslím, že se ukázalo, že to byl kravský ventil.

Gabe: [00:19:12] Proč dáváme do mého otce krávy? A až se oteplí, bude to cítit jako hamburger?

Michelle: [00:19:16] Dojí teď?

Gabe: [00:19:17] Ne.

Gabe: [00:19:22] To by bylo úžasné otcovské mléko, ale máme sklon věřit lidem v naší komunitě lidem žijícím s duševními chorobami, že důvod, proč se nás ptáme, je kvůli duševní nemoci a protože je tak stigmatizovaný a diskriminován. Realita je však taková, že si myslím, že lidé mají jen otázky týkající se nemocí, které nemají, protože jim nerozumí, a kladení těchto otázek je důkazem toho, že vás chtějí poznat. Je to důkaz, že chtějí pochopit.

Michelle: [00:19:49] To je pravda. A někdy se moji přátelé naštvají, když jdu klamat a podívám se stranou a začnu se usmívat a mluvit na sebe a oni jdou hej hej, s kým mluvíš. Proč se směješ. Jen jsem pokračoval a jsem jako, že jsem jako Ach nic, nechci, nechci o tom mluvit, je to trapné, nechci to říkat jako a oni se naštvají, protože jsou jako Ne. Co bylo tak zábavné, na co jsi myslel.

Michelle: [00:20:10] Řekni mi Řekni mi to. Ale nechci to říkat, protože je trapné, že jsem se nechal chytit mluvit sám se sebou a pak o tom nechci mluvit.

Michelle: [00:20:19] Ale pak si lidé myslí, že před nimi něco skrývám a nelíbí se jim to.

Michelle: [00:20:24] Takže jsem v tom trochu zaseknutý a nevím, co mám dělat. Řeknu jim tu směšnou věc, o které jsem přemýšlel, která opravdu není tak zajímavá. Prostě mě to vyvedlo z reality, nebo tím myslím, že jim to neřeknu, nebo jim to řeknu, ani nevím, co tam je, je tam správná odpověď.

Gabe: [00:20:40] Ne! T vlastně ano! Stojím opravená Michelle. Nejprve jste to slyšeli. Gabe Howard se zpočátku mýlil. Ano, existuje správná odpověď, správná odpověď je jakákoli chcete, protože je to váš život a musí respektovat vaše hranice. Neříkám, že budeš ke svým přátelům hrubý, nebo jim budu říkat jména, ale musíš jim dát vědět, abys věděl, jak vypadají takové věci, Tak to chci zvládnout.

Gabe: [00:21:04] Stále až do dnešního dne, kdy mám opravdu špatný záchvat paniky, chci být sám. Nechci, aby si moje žena seděla se mnou a mnula si záda. Nechci, aby lidé přišli, objali mě a řekli mi, že mě milují, když mám opravdu špatný záchvat paniky. Chci sedět v místnosti a chci zůstat sám. A když se mám dobře a nemám záchvat paniky, nastavil jsem toto očekávání mezi celou svou rodinou. Ostatní lidé jsou různí. Mluvím s ostatními lidmi. Jako když mám záchvat paniky, moje žena mi přináší vodu a ona mě objala a ona mě miluje a já jsem jako Hey, to je fantastické.

Gabe: [00:21:32] To není to, co chci, dokud to samozřejmě nebude, protože někdy to opravdu chci. Takže víte, že lidé mohou změnit názor. Pokud nechcete, nemusíte sdílet své iluze se svými přáteli, ale musíte jim říct, o co jde.

Gabe: [00:21:48] Nemůžete je jen tak zavřít, nebo se s vámi nebudou chtít bavit, protože budou jako my nevíme, co se s ní děje.

Michelle: [00:21:54] Rozumím, ale to není opravdu otázka nástroje.

Gabe: [00:21:56] Neexistuje špatný způsob, jak jíst Reese a měli byste vzdělávat lidi kolem sebe o tom, co vás dělá šťastnými a co potřebujete.

Gabe: [00:22:05] Existuje ale správná cesta nebo špatná?

Gabe: [00:22:08] Jediným správným způsobem je to, co funguje pro vás a co funguje pro vaši skupinu přátel. Protože pokud to nechtějí udělat, možná nejsou tou pravou skupinou přátel. A myslím si, že pokud budeme upřímní ke svým přátelům, pokud budeme upřímní ke své rodině a vysvětlíme, proč to potřebujeme a jak je to prospěšné a co se děje a proč je to důležité, myslím si, že rozumní lidé budou podporovat to, co potřebujeme. Myslím si, že stejně jako traumatizovaní lidé žijící s opravdu hajzlovou nemocí máme sklon k tomu, aby lidé křičeli, a nikdo na ten křik nereaguje, nech mě být, jsem v depresi. To neznamená, že vás lidé chtějí nechat na pokoji. To znamená, že lidé chtějí křičet zpět.

Michelle: [00:22:48] Díky tomu vám lidé chtějí pomoci, protože si myslí, že prožíváte opravdu drsné období.

Gabe: [00:22:53] Nevědí, kdy vám mohou věřit a kdy nemohou, neví, kdy vstoupit nebo kdy vám dát prostor. A proto je komunikace tak důležitá. A takhle to může přijít, když chcete být s někým BFF, a pravděpodobně byste mu měli o své nemoci vyprávět nebo ne.

Michelle: [00:23:07] Myslím, že jsem měl nejlepší přátele, kteří už věděli, že jsem schizofrenik, než jsem zjistil, že jsem schizofrenik.

Gabe: [00:23:12] Myslím, že všichni věděli, že jsi schizofrenik. Myslím, že jste na svém rodném listu schizofrenní Michelle Hamerová.

Michelle: [00:23:19] Nemyslím si to.

Gabe: [00:23:20] v NYC jste tak získali doménu.

Michelle: [00:23:22] Vím, že jsem to vážně řekl, a oni byli jako. To jo. To nemohlo být jasnější. To mi vážně myslí. Jsou jako jo, jo. Stejně jako není nic jasnějšího, co byste nám právě teď mohli říct. Mysleli jsme si, že to je to, co jsi měl celou dobu. A pak, když jsou moji přátelé jako Jo, dokonce jsme vám řekli, že jsem jako vy a oni budou jako Pamatujete si nás, jako byste křičeli jako S kým mluvíte pořád.

Michelle: [00:23:45] A byl jsem jako No, někdy jsem telefonoval. Jsou jako No, kolikrát jste nebyli na telefonu. Byl jsem, jako bych právě řešil věci, jen tak řešil situace, a pak víte, že jste mluvili s někým, kdo tam nebyl, a byl jsem jako dobře, myslím, že by to byla velká červená vlajka.

Gabe: [00:24:05] Jo, možná obří červená vlajka.

Michelle: [00:24:06] Myslím, že to byla velká červená vlajka a myslím, že jsem to měl vědět dříve, správně. Ano. OK. Možná to bylo více zřejmé, než jsem si myslel.

Gabe: [00:24:16] Poslouchejte, jak jste se bránili. A to ztěžuje práci s našimi přáteli a rodinou, protože naši přátelé a rodina si všimli, že se něco děje a vy jste jako Ne, to není. Jsi ke mně zlý. Bráníte se, máte zvednutý záda a jste připraveni bojovat a vše, co se snaží udělat, je pomoci vám. A v mnoha případech, jak víme, se to zvrhlo na hádky jen o city a nikdo nevycházel. Teď vím, že víš, že lidé řeknou hej, poslouchej, opravdu chceš, aby byl nemocný v místnosti rozumný.

Gabe: [00:24:46] Jo, je to drsné. Je těžké se za sebe obhájit, protože jste oba nemocní odborníkem a musíte rádi každého učit a být obhájcem, je to opravdu velká bolest v zadku.

Gabe: [00:24:56] Ale to je to, co nám zbylo. Takže víš, řekni své rodině, hej, víš, že toho hodně prožívám.

Gabe: [00:25:02] Možná byste mohli chladit, možná byste mi mohli odpustit časy, kdy jsem byl defenzivní a naštvaný, jak jste poukázal na to, že jsem nemocný, možná mi trochu ulevilo.

Gabe: [00:25:10] A myslím, že to někdy funguje. Takto jsem se smířil s rodinou. Byl jsem jako Jo, vím, že se řeklo spousta sraček, ale jak jsi zdůraznil, bylo mi špatně a jsou jako to, že je to dobrá věc. Věděli jsme, že jste nemocní a byli také vystresovaní, aby přišli na to, že je to všechno jejich chyba.

Gabe: [00:25:25] Jo, jo, jo, jo. jídlo s sebou.

Michelle: [00:25:28] Naše rodina se pokazila. Ano ano.

Michelle: [00:25:30] Ano ano ano ano. Naše rodiny nás duševně onemocněly.

Gabe: [00:25:34] Ne, to je jako jeden z těch mýtů, které prostě neskončí.

Michelle: [00:25:38] Příroda versus výchova.

Gabe: [00:25:42] Michelle, vždycky je skvělé se s tebou bavit. Poslouchejte, jestli máte někoho, kdo by vám řekl, že vám pomůže Band-Aid, to je nejlepší rada, kterou pro vás Gabe Howard má. Myslím, že Michelle bude souhlasit.

Michelle: [00:25:51] Souhlasím. Prostě si buďte jisti, kdo jste, a pokud chcete někomu říct, že na sebe můžete být hrdí, nepokládejte se. A pokud jste si jistější, tím více vás daná osoba přijme.

Gabe: [00:26:05] To je pravda a čím víc pochopí a zapamatuje si, když se někdo zeptá na spoustu otázek nebo se bojí, ukazuje to, jak moc jim na vás záleží, což se často špatně čte jako nedůvěra hněvu a dělá lidi defenzivními . Ne. Lidé by měli být zvědaví, co se děje, protože je pravděpodobné, že tomu nerozumí. A pokud jste k sobě upřímní, když vám byla poprvé diagnostikována, měli jste také spoustu otázek a také jste tomu nerozuměli.

Gabe: [00:26:31] Děkuji všem za naladění této epizody bipolárního, schizofrenického a podcastu. Nezapomeňte, že můžete jít a chytit definovat normální košili. Je to doslova nejlepší tričko, které prodáváme. Takže jděte do toho a chyťte to přes to Přejít na sešívačku, Google Play nebo Spotify. Nechte nás všechny celou hromadu hvězd a napište recenzi, která opravdu pomáhá. Nakonec nás sdílejte na sociálních médiích, komentujte Psycha a proslavte nás.

Gabe: [00:27:00] Uvidíme se příští týden všichni.

Michelle: [00:27:02] Buďte stateční!

Vypravěč: [00:27:11] Poslouchali jste bipolární a schizofrenní druh podcastu. Pokud máte rádi tuto epizodu, nenechávejte si ji pro sebe, přejděte na iTunes nebo do vaší oblíbené aplikace podcastů, abyste si mohli předplatit sazbu a zkontrolovat práci s Gabem, přejděte na GabeHoward.com. Chcete-li pracovat s Michelle, přejděte na Schizophrenic.NYC. Pro zdroje duševního zdraví zdarma a skupiny podpory online. Přejděte na oficiální web .com Show, d.com/bsp, můžete nám poslat e-mail na adresu [email protected]. Děkujeme, že jste poslouchali a široce sdíleli.

Seznamte se s vašimi bipolárními a schizofrenními hostiteli

GABE HOWARD byl formálně diagnostikován s bipolárními a úzkostnými poruchami poté, co byl hospitalizován v psychiatrické léčebně v roce 2003. Nyní se zotavuje a je významnou aktivistkou v oblasti duševního zdraví a hostitelem oceněného podcastu Psych Central Show. Je také oceněným spisovatelem a řečníkem, cestuje po celé zemi, aby sdílel vtipný, ale poučný příběh svého bipolárního života. Chcete-li pracovat s Gabem, navštivte gabehoward.com.

MICHELLE HAMMEROVI byla oficiálně diagnostikována schizofrenie ve věku 22 let, ale nesprávně diagnostikována bipolární porucha ve věku 18 let. Michelle je oceněnou obhájkyní duševního zdraví, která se objevuje v tisku po celém světě. V květnu 2015 založila Michelle společnost Schizophrenic.NYC, řadu oblečení pro duševní zdraví, jejímž posláním je snižovat stigma zahájením rozhovorů o duševním zdraví. Pevně ​​věří, že důvěra vás může dostat kamkoli. Chcete-li pracovat s Michelle, navštivte Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->