Podcast: Bipolární a schizofrenní Talk Self-Sabotage
Většina z nás si může za svá selhání vinu, věřte tomu nebo ne. Necvičili jsme dostatečně, neplánovali jsme dopředu nebo dostatečně tvrdě pracovali. Pokud jsme upřímní, mohli jsme pro úspěch udělat více, ale něco nás zastavilo. V této epizodě naši hostitelé diskutují o tom, proč lidé sabotují svůj vlastní úspěch a hádají se, zda sabotují svůj vlastní.
PŘIHLÁSIT SE A PŘEZKUM
"Lidé by raději selhali, protože to nezkusili, než by selhali, protože nebyli dost dobří."
- Gabe Howard
To nejlepší z epizody „Self-Sabotage“
[2:00] Sabotujeme sami sebe?
[3:00] Některé důvody pro sabotáž.
[6:30] Soukromé odmítnutí vs. veřejné odmítnutí.
[11:30] Neúspěch a sabotáž.
[17:30] Jak je naše cesta, přijdou naše matky.
[19:00] Tvrdě pracujeme a přesto neuspějeme.
[20:00] Jak přestanete se sabotovat?
Počítačem vytvořený přepis pro show „Bipolární a schizofrenní Talk Self-Sabotage“
Poznámka editora:Pamatujte, že tento přepis byl vytvořen počítačem, a proto může obsahovat nepřesnosti a gramatické chyby. Děkuju.
Vypravěč: [00:00:09] Z důvodů, které zcela uniknou všem zúčastněným. Posloucháte bipolární, schizofrenický a podcast. Tady jsou vaši hostitelé Gabe Howard a Michelle Hammer.
Gabe: [00:00:21] Vítejte v bipolárním, schizofrenickém a podcastu. Jmenuji se Gabe Howard a jsem bipolární.
Michelle: [00:00:23] Jsem Michelle Hammer a jsem schizofrenik.
Gabe: [00:00:26] A společně máme podcast.
Michelle: [00:00:27] To je pravda, děláme to, je to tak dobrý, moc se mi to líbí.
Gabe: [00:00:31] Myslím si, že je to ten nejlepší podcast pro duševně nemocné lidi.
Michelle: [00:00:36] I já s tím souhlasím úplně z celého srdce.
Gabe: [00:00:38] Nemohu opravdu myslet na další, ale všiml jsem si, že od doby, kdy se náš podcast začal stávat populárními lidmi, se začali objevovat a říkat „no, jsem duševně nemocný a můj podcast je pro duševně nemocné lidi . “
Gabe: [00:00:49] A nemyslím si, že je to pravda, myslím, že žijí s duševními chorobami, ale myslím, že měli jen podcast a doufali, že si získají publikum. Zatímco jsme byli jako ano, musíme vytvořit obsah pro naši komunitu.
Michelle: [00:01:02] Naše komunita je jen nedostatečná.
Gabe: [00:01:04] Je to neuvěřitelně nedostatečné. To je to, co se mi na podcastingu líbí, protože je to jako taková věc. Znáte komunitu duševního zdraví a lidi, kteří žijí s duševními chorobami, jsme malí, což je dobré, protože víte, díky bohu, že všichni nežijí s duševními chorobami, což by bylo hrozné. Takže víte, že nikdy nebudeme jako na NBC v 8 hodin. Myslím, že právě tam získáte program, který oslovuje masové trhy a masové publikum. Na podcastech je tedy hezké, že můžeme mít tento malý specializovaný trh. Mám na mysli duševně nemocné lidi zaměřené na malou skupinu, a proto existujeme. Ale je to smutné, protože ve skutečnosti bychom měli být jako super slavní.
Michelle: [00:01:43] No jasně. Pokud se to samo sabotuje.
Gabe: [00:01:47] Přesně. A udělali jsme to sami sobě s touto show při mnoha příležitostech.
Gabe: [00:01:54] Mnoho mnoho mnoho mnoho mnoho. Vzpomeňte si na čas, kdy jste vystoupení opustili, protože jste se mnou odmítli mluvit jako celý den.
Michelle: [00:02:02] Kdy se to stalo?
Gabe: [00:02:04] Stalo se, víte, jako před několika měsíci, když jsme byli v Olivové zahradě. Byl jsi jako bych nedělal oční kontakt. Doufám, že umřeš.
Michelle: [00:02:11] Jo, jo, pamatuji si to.
Gabe: [00:02:12] Bylo, ale bylo to neuvěřitelně trapné a mluvili jsme o způsobech, jak vylepšit podcast, a všichni jste dostali vše, co jste dostali.
Michelle: [00:02:22] Ticho.
Gabe: [00:02:20] Věřím, ale hledáme termín bolí.
Michelle: [00:02:25] Pokud trváte na tom, že jste byl čurák.
Gabe: [00:02:27] Jak?
Michelle: [00:02:26] Řekl jsi, že jo, to je na hovno a to naštve a ty naštveš a všechno je v pořádku.
Gabe: [00:02:34] Opravdu. Řekl jsem, že saješ.
Michelle: [00:02:35] Docela hodně.
Gabe: [00:02:38] A pokud jde o sebasabotující chování, existuje klíčové slovo. Je to, když věříme, že věci jsou pravdivé, protože jsou v zásadě pravdivé jako to, co jste právě řekli Michelle. V podstatě jsi řekl, že saješ.
Michelle: [00:02:51] To není sebasabotující chování.
Gabe: [00:02:51] Ale řekl jsem vlastně, že saješ?
Michelle: [00:02:59] Docela hodně.
Gabe: [00:02:59] Ne, moc ne. Vypadla z Gabeových úst slova „Michelle Hammer sucks“.
Michelle: [00:03:05] Ano.
Gabe: [00:03:05] Lhář lhář lhář. Teď víš, že skončím ve vzduchu.
Gabe: [00:03:10] Fajn, na protest rezignuji.
Vypravěč: [00:03:12] Poslouchali jste schizofrenika a podcast.
Michelle: [00:03:15] Prvním důvodem pro sabotáž je, když máte pocit, že si nezasloužíte být úspěšní. Už jste někdy měli pocit, že si nezasloužíte být úspěšní? Oh, budeš tam sedět, Gabe. Jen tam sedíš a ani nic neříkáš.
Gabe: [00:03:31] Vyhodili jste mě.
Gabe: [00:03:33] Jediný důvod, proč jsem tady, je ten, že jsme v mém domě.
Michelle: [00:03:35] Vidíte, že sám tento podcast sabotuji.
Gabe: [00:03:42] Nemyslím si, že bys sám sabotoval podcast. Myslím, že se sabotujete. Protože, jak jste zdůraznil u čísla jedna, myslím, že se bojíte úspěchu.
Michelle: [00:03:51] Myslíš si to.
Gabe: [00:03:52] Ano.
Michelle: [00:03:54] Je velmi zajímavé zdůraznit, protože se zdá, že jednou z největších věcí na sabotáži je strach ze snahy o to nejlepší a neuspět.
Gabe: [00:04:04] Máte pocit, že se snažíte co nejlépe.
Michelle: [00:04:07] Ano.
Gabe: [00:04:07] A když se budete snažit, máte pocit, že vždy uspějete.
Michelle: [00:04:10] Ne.
Gabe: [00:04:11] A jsi v pořádku.
Michelle: [00:04:13] Myslím, že je to frustrující.
Gabe: [00:04:14] Určitě nikdo neřekl, že to nemůže být frustrující.
Gabe: [00:04:17] Myslím, že mnoho lidí si nemyslí, že sebotují sami sebe, protože si myslí, že se chrání, nebo tomu věnují dostatek úsilí. Skutečné sebasabotové chování je ale dvojí. Je to tak, že nedáte něco 110 procent, protože si myslíte, ach, jaký to má smysl, stejně to prostě selže. A dva, když se přiblížíte tomuto úspěchu, dělají také věci, jako je ukázat se pozdě nebo se ukázat nepřipravený, nebo použít sportovní analogii, jít ven pozdě večer a jíst spoustu pizzy.
Michelle: [00:04:48] S tím bych souhlasil.
Gabe: [00:04:49] Už jste to někdy dělali jako před lakrosovou hrou, jako kdybyste šli ven jako pít noc předtím.
Michelle: [00:04:54] Ne. Měli jsme pravidla.
Gabe: [00:04:55] No, ale neuposlechnutí těchto pravidel by bylo způsobem sabotáže. Budete sabotovat svůj úspěch a pak, pokud prohrajete, můžete říci, že jsem stále nejlepší hráč lakrosu. Jediný důvod, proč jsem prohrál, je to, že jsem byl opilý.
Michelle: [00:05:06] To by bylo opravdu směšné. A celý můj tým by se na mě opravdu opravdu naštval, to bych neudělal.
Gabe: [00:05:12] Takže vám záleží na tom, když je váš tým na vás naštvaný, když pracujete na projektu. Jako třeba řekněme lakrosovou hru nebo podcast.
Michelle: [00:05:20] Hm hmm. Další. Přemýšlel jsem o sebasabotaci, kterou jsem si všiml, že jsem udělal, když jsem vzhlédl a řekl: „jednou za čas jsme samosabotovali jednoduše stiskem tlačítek.“ "Vybrali jsme boj a podněcujeme drama, abychom se dostali do spěchu." Vybral bych tolik bojů se svým trenérem, tolik bojů. Bylo to směšné. Jednou mi řekla, „že si přála, abych byl špatný v lakrosu, aby mě mohla vystřihnout z týmu.“
Gabe: [00:05:49] Takže říkáte, že když si někoho vážíte a vzhlížíte k němu, stisknete jeho knoflíky, aby mohl začít boj a nemůžete s nimi mluvit v Olivové zahradě.
Michelle: [00:05:58] Zjevně.
Gabe: [00:06:01] To je to, co slyším.
Michelle: [00:06:02] Nevím, jak to slyšíte. Jak jsme se dostali do Olive Garden?
Gabe: [00:06:05] Myslím, že jsi zranil mé city.
Michelle: [00:06:06] Jsi moje pocity.
Gabe: [00:06:07] Ublížil jsi mým pocitům.
Gabe: [00:06:08] Moje pocity byly nejvíce zraněné.
Michelle: [00:06:10] Moje pocity byly více zraněné. Proč si myslíš, že jsem s tebou nemluvil.
Michelle: [00:06:14] Zpět k sebasabotaci. "Je lepší kontrolovat své vlastní selhání." Pak tě nechám zaslepit. “ Takže jste zvyklí odmítat?
Gabe: [00:06:26] Já ne. Pokaždé, když jsem odmítnut, bolí to. Nyní jsem vyvinul nějaké zvládání dovedností. Promluvme si o rozdílu mezi našimi reakcemi veřejně a soukromě. A tady je důvod, proč se toho chci dotknout. Když lidé odmítají, neřeším dobře odmítnutí. Opravdu to bolí mé pocity a rozčiluji se. Jím zmrzlinu. Odmítám den opustit dům. Jsem opravdu smutný. Moje pocity se zraní. Všechny tyto věci jsou pravdivé pokaždé, když jsem někdy ztratil cenu v soutěži o zakázku. Kdykoli šel někdo s jiným řečníkem přes mě nebo sponzor nic neznovu oživil. Zranil jsem se téměř pokaždé.
Gabe: [00:07:07] Ale já to řeším soukromě.
Gabe: [00:07:09] Víte, všichni žertovali stranou všem, Michelle byla ve skutečnosti opravdu dobrá, protože budu Michelle bojovat a budu jako Ach můj bože, naše statistiky klesly a Michelle je jako „oh, dostaneme je příští týden “a pak nebudu zveřejňovat příspěvky na Facebooku, oh, všichni nás nenávidí, naše statistiky klesly. A myslím, že právě tomu je důležité porozumět. Myslím, že každý z nás je pravděpodobně trochu náchylný k tomu, aby se zbil soukromě. Chci mluvit o lidech, kteří to dělají veřejně. Všichni známe ty lidi, že pokaždé, když selžou nebo jsou odmítnuti, prostě to všude potírají. Je to celé na sociálních médiích. Všechno, o čem mluví, když se dáte dohromady. Vyvolávají lidi a křičí na ně. Vybírají boje se svými přáteli a přítelkyněmi, protože nikdy nemohou být šťastní kvůli jedinému odmítnutí.
Gabe: [00:07:50] A dělají to veřejně. A osobně si myslím, že díky nim vypadají hloupě.
Michelle: [00:07:54] Myslím, že nemůžu vydržet pasivní agresivní statusy Facebooku.
Gabe: [00:08:02] Dej mi příklad jednoho.
Michelle: [00:08:04] „Jednoho dne se o mě někdo bude starat stejně jako o mě.“
Gabe: [00:08:13] To je velký.
Michelle: [00:08:14] Jo a zjevně směřuje k osobě.
Gabe: [00:08:18] Ano. To je vynikající bod.
Gabe: [00:08:21] Ten druhý je: „Pokud nevidíš moji hodnotu, uvidíš mě odcházet.“
Michelle: [00:08:25] Nebo existuje klasické „nedělejte z někoho prioritu, když jste jen nějaký nápad“, nápad nebo co to je.
Gabe: [00:08:35] Ano, je to pravda.
Gabe: [00:08:36] Viděl jsem všechny tyto stavy Facebooku na vaší zdi na Facebooku.
Michelle: [00:08:39] Nikdy jsem takhle nezveřejnil status na Facebooku.
Gabe: [00:08:43] Úplně souhlasím. Nemusíš.
Gabe: [00:08:45] A respektuji to o vás a to je věc, která ve skutečnosti je profesionální částí našeho vztahu, protože hodně mluvíme o věcech, které se odehrávají v zákulisí. Ale víte, ta olivová zahrada se stala doslova před několika měsíci, a teď o ní mluvíme v žertu a pro zábavu, protože se to stalo a protože se show opírá o skutečné příběhy našich životů a problémů, které jsme měli. Ale rád bych poukázal na to, že celou dobu, kdy jste odmítli navázat oční kontakt nebo mluvit se mnou, jste nebyli jako na Facebooku, jako kdyby si neuvědomil, že jsem polovina tohoto podcastu, že to může sát .
Michelle: [00:09:20] Přesně.
Gabe: [00:09:22] Všichni by byli zvědaví, na koho se to zaměřuje. Uvidíme, jestli má jeden podcast. Jedním ze spoluhostitelů může být Gabe.
Michelle: [00:09:27] Může být, o kom by mohla mluvit. Tento zrzavý muž je zrzavý muž.
Gabe: [00:09:38] Páni.
Michelle: [00:09:39] Tento Gingerův muž je ke mně právě teď zlý a moc ho nemám rád.
Gabe: [00:09:42] Víte, že to znamená dělat si legraci z něčích fyzických vlastností. Velký nos.
Gabe: [00:09:49] Nikdy bych neudělal něco takového. Kudrnaté vlasy.
Gabe: [00:09:54] Uděláme krok, abychom se doslechli od našeho sponzora, a doufejme, že až se vrátíme, vrátíme se zpět na správnou cestu.
Vypravěč: [00:09:58] Tato epizoda je sponzorována bezpečným pohodlným a dostupným online poradenstvím na webu betterhelp.com. Všichni poradci jsou akreditovaní profesionálové s licencí. Cokoli sdílíte, je důvěrné. Naplánujte si bezpečné videohovory nebo telefonické relace, chatujte a textujte s terapeutem, kdykoli budete cítit, že to potřebujete. Měsíc online terapie často stojí méně než jedno tradiční sezení tváří v tvář. Přejděte na stránku betterhelp.com/ a vyzkoušejte si 7denní bezplatnou terapii, abyste zjistili, zda je online poradenství pro vás to pravé. Betterhelp.com/.
Michelle: [00:10:30] Zpět k sebasabotaci.
Michelle: [00:10:32] Existuje také „vnímaný podvod, a když uděláte něco, co zvýší váš veřejný profil, máte pocit, že máte jen další pokles.“ Ve svém životě jsem tím trpěl, protože jsem si jednoho dne uvědomil, že mám tuto osobnost online. Lidé si myslí, že jsem skvělý člověk. Myslím, že si opravdu nemyslím, že jsem v pohodě, ale možná si jednoho dne trochu pomyslím, co když si lidé budou myslet, že nejsem v pohodě, a pak si všichni uvědomí, že jsem velký poražený a už mě nikdo nemá rád.
Gabe: [00:10:59] Nejprve upřímně pochybuji, že si myslíte, že nejste v pohodě. To je jen to, že tomu budu říkat kecy. Myslíš si, že jsi pořádný. Spravedlivě jste. Dokázali jste toho opravdu hodně a zasloužíte si důvěru, kterou máte. Ale myslím si, že to, co se snažíte vysvětlit, je, že se obáváte, že i když si myslíte, že jste dobrý člověk a skvělý člověk a že jste schopní, máte strach, že si lidé budou myslet, že jste podvodník. A důvod, proč si budou myslet, že jste podvodník, je ten, že nakonec selžete. Nakonec budete mít projekt, který nefunguje, a měli jste projekty, které nefungovaly. Michelle, objevíš se v New Yorku, což je velmi obtížné.
Gabe: [00:11:40] Chci vám poskytnout úplné rekvizity, spousta lidí si myslí, že prodáváte tyto věci pouze online a relativní bezpečnost vašeho domova. Ale ve skutečnosti chodíte do ulic New Yorku a prodáváte své zboží velmi veřejně, že?
Michelle: [00:11:53] Mm hmm.
Gabe: [00:11:55] Pokaždé, když půjdete, prodáte stejnou částku. Ach ne. To znamená, že někdy jsou vaše prodeje úspěšné a ziskové a někdy, i když prodáváte přesně ty samé věci a jste úplně stejnou osobou, někdy ztratíte peníze a strávíte celý den jako za záporné dolary.
Michelle: [00:12:13] To se stalo. Ano ano.
Gabe: [00:12:17] Selhání.
Michelle: [00:12:17] Tak jsem začal. Začal jsem v deficitu, ale nyní se to zlepšuje díky spojením, která jsem vytvořil prostřednictvím jiných míst, kde nyní mohu vyskočit na lepších místech za nižší cenu. Protože když vyskakujete v New Yorku, pokud nemáte povolení, musíte platit za to, že budete v pop-up obchodě na určitém místě. Pokud tedy nevyděláte více peněz, než kolik jste zaplatili za to, že máte své místo, pak o peníze přijdete, ale pak jsou tu také tržby a pak příjmy. Vydělali jste na svých příjmech více, než kolik jste skutečně zaplatili?
Gabe: [00:12:51] Vysvětlujete našim posluchačům obchod, jako bychom se právě stali obchodním podcastem. Takže jsme jako Forbes pro duševně nemocné lidi. Děkuji Michelle za vysvětlení podnikové ekonomiky našim posluchačům.
Michelle: [00:13:05] Udělal jsem dny, kdy jsem prodal jednu košili. Udělal jsem dny, kdy jsem prodal 30 košil.
Gabe: [00:13:10] Jaké nejvíce košile jste kdy prodali za jeden den?
Michelle: [00:13:15] Asi 30.
Gabe: [00:13:16] A jaký je nejmenší počet triček, které jste kdy prodali?
Michelle: [00:13:17] Jeden.
Gabe: [00:13:18] Takže to je svět rozdílů.
Michelle: [00:13:21] Takže ano.
Gabe: [00:13:22] Takže i ve vašem výrobním podniku je to divoce úspěšné. Myslím, že to opravdu jsi. Jste velmi úspěšný jako návrhář a prodejce oblečení správně?
Michelle: [00:13:36] Ano.
Gabe: [00:13:37] Ale všechny dny nejsou stejné. Takže si myslím, že někdy se lidé nedívají na celek. A znáte naši show, například pokaždé, když máme epizodu, která dopadne špatně. Co mám dělat?
Michelle: [00:13:50] Rozčilíte se.
Gabe: [00:13:51] A komu zavolám.
Michelle: [00:13:52] Já.
Gabe: [00:13:53] A co říkáš.
Michelle: [00:13:54] Příště to bude lepší.
Gabe: [00:13:55] Ano.
Gabe: [00:13:56] A poukazujete na to, že naše statistiky za celý měsíc jsou vždy skvělé. Ale ano, musíte mít epizodu, která je nejhorší za měsíc. Musíte mít tu nejlepší epizodu. Ne všichni budou jednotní. To je nemožné, ale je to matematicky nemožné. Některé show budou lepší než jiné. Vždy to říkáš jako ten newyorský přízvuk a obvykle se mi vysmíváš. Ale to je skvělá řeč, kterou mi pořád říkáš. Ale vždy ti říkám ne ne ne. To je důkaz, že lidé ztrácejí zájem a že to už není dobré. A začnu se velmi rychle měnit na „Ach, brzy to skončí“ a každý měsíc máš pravdu.
Michelle: [00:14:31] Vrátí se zpět.
Michelle: [00:14:33] Snažíte se vždycky najít obětního beránka, proč selhal?
Gabe: [00:14:39] Nesnažím se najít obětního beránka, proč by selhal, protože se vždy snažím najít obětního beránka a vždy si myslím, že jsem to já, a když jsem to já, myslím, že jsi to ty.
Gabe: [00:14:52] Takže si vždycky myslím, že jsme to my, protože show jsme jen my. Nevím, že je to špatný způsob, jak se na to dívat.
Gabe: [00:14:59] Myslím tím, že pokud k sobě chovám naprostou upřímnost, beru uznání za úspěch show. Bereme zásluhu na úspěchu show a cítím velmi silně, že pokud si chcete vzít zásluhu na něčem, musíte si vzít negativní. Pokud se chystáte pohladit po zádech, když budete úspěšní, musíte nést vinu za neúspěch. A já opravdu opravdu nenávidím lidi, kteří chtějí veškerou zásluhu, když se věci mají dobře, ale nejsou nikde k nalezení, když se věci zhoršují.
Gabe: [00:15:28] Nemám rád takové lidi. Já ne. Myslím, že je to nezodpovědné. Budu stát v cílové čáře, ať už vyhrajeme, nebo prohrajeme.
Michelle: [00:15:35] A já tomu jen věřím.
Michelle: [00:15:36] V týmu není nikdo.
Gabe: [00:15:39] Jo, ale je tu já a at.
Michelle: [00:15:43] Co.
Gabe: [00:15:43] A setkat se. A meta.
Michelle: [00:15:46] Co to má znamenat?
Gabe: [00:15:48] Gabe je velmi meta.
Michelle: [00:15:50] Nelíbí se mi to slovo.
Gabe: [00:15:51] Nemáte rádi meta. Jaké to je jako meta. Stejně jako krabička krabic je velmi meta, nebo uvedení spektra na spektrum je velmi meta.
Michelle: [00:16:00] Nevím, o čem teď mluvíte, právě tento sabotujete tento podcast.
Gabe: [00:16:04] To je velmi pravda. Myslíte si, že se jedná o formu sebasabotace. Kdykoli se vás zeptám jako velmi osobní otázku a místo odpovědi se odkloníte k něčemu jinému.
Michelle: [00:16:14] Nemyslím si, že to je sabotáž. Jen si myslím, že vás to ignoruje.
Gabe: [00:16:18] Ne, myslím to vážně.
Gabe: [00:16:20] Jako například právě tam je to, že jsi byl opravdu chraplavý, prostě tě ignoruji proč. Opravdu proto si upřímně myslím, že to je to, co chcete, aby si diváci mysleli, že pokud vám Gabe položí otázku, která se vám nelíbí, prostě ho ignorujete. Není to velmi pasivní agresivní, že ano, neříkáte ne, děkuji. Nezměníš téma, víš, co tím myslím, prostě jen ignoruji tvého ptáka. Mám ráda vaši práci.
Michelle: [00:16:41] Na jaké otázky se mě ptáte, na které neodpovídám?
Gabe: [00:16:43] Milujete svou matku?
Michelle: [00:16:45] Samozřejmě.
Gabe: [00:16:47] Přál bych si, abychom měli video právě teď.
Gabe: [00:16:54] Vlastně vím, že máš velmi rád svou matku, ale kdykoli se tě zeptám, vždycky máš rád, jako bych přísahal Bohu, jako by se tvůj obličej zčervenal a vyskočily nějaké rohy a ty jsi jako ano Dělám.
Michelle: [00:17:13] Milujete svou matku?
Gabe: [00:17:14] Sakra, chytrá, přivedla mě na tento svět.
Gabe: [00:17:18] Dělá mi Turecko, vyrábí ty malé sušenky Hershey Kiss, které mám rád, ale ne jablkové sušenky, které mám rád. Udělala jim jeden rok, nikdo je neměl rád, jen já. Takže je už nikdy nevyrobí. Ta mrcha, kterou znám, a teď tvrdí, že ztratila recept ve světě Google. Jak ztratíte recept?
Michelle: [00:17:39] Víš, že ti lže. Myslím, že je stoprocentní. Sabotuje Den díkůvzdání.
Gabe: [00:17:48] To neříkej. Den díkůvzdání je u konce.
Michelle: [00:17:49] Ach, ona sabotuje vaše štěstí. Je. Myslím, že sabotuje mou radost. Víš, co jsi mohl, Gabe, mohl bys prostě udělat ty Apple cookies.
Gabe: [00:18:00] To je ve skutečnosti vynikající příklad. Jsem teď naštvaná, že mi loni o Vánocích moje maminka sušenky nevyrobila a já jsem jí vyčítal, že nenašla recept. A já jsem jí vyčítal, že k vyhledání receptu nepoužila google, ale jsem schopen recept najít a ona by je pravděpodobně vyrobila. Jsem schopen najít recept a vyrobit je sám. Jsem schopen jít do pekárny a jen si kupovat ty zatracené věci, ale místo toho sabotuji vztah, který mám s matkou, tím, že si stále stěžuji na něco, co snadno rozbije ohnivou kouli, protože v mé mysli je snadnější být naštvaný a naštvaný a nasazený, než jen vyřešit ten zatracený problém.
Michelle: [00:18:41] Sabotovali jste sami, když jste byli mladší.
Gabe: [00:18:43] Ano. A myslím si, že to každý dělá, když je mladší, protože ještě nerozumíme důsledkům. Tvrdá práce je tvrdá práce a tvrdá práce na tom, abyste nic nedostali, je v depresi jen vrchol. To opravdu je. Vrátíme se ke sportovní analogii. Víte, jak všichni říkají, že neexistuje druhé místo, je tu jen první poražený. Myslím pohled. Být druhým nejlepším v něčem na celém světě je docela dobré místo. Ale chápu to.
Michelle: [00:19:10] Pracovali jste tak tvrdě a tak dlouho a dali jste tomu všechno, co jste měli, a na tom nezáleželo.
Gabe: [00:19:19] Někdo byl lepší než ty.
Gabe: [00:19:21] Můj bože, to je zdrcující příšera, ale snažím se pamatovat na to, že kdybych to nedal na 100% a přijdu jako druhý, to znamená, že bych přišel jako první. Takže celý důvod, proč nejsem na vrcholu hromady, je ten, že jsem to napůl zadal a myslím si, že to je v mé mysli horší, sebepoškozování je horší.
Gabe: [00:19:44] Proto jsem do všeho vložil příliš mnoho úsilí. Víte, kolik lidí si z nás dělá legraci za to, kolik úsilí jsme vložili do našeho malého podcastu.
Michelle: [00:19:52] Lidé si z nás dělají legraci?
Gabe: [00:19:53] Neustále si z nás dělají legraci.
Gabe: [00:19:55] Pamatujte si, když jsme začali a někdo řekl, že sponzora nikdy nenajdete.
Michelle: [00:19:59] Kdo to řekl?
Gabe: [00:20:00] Ano, nebudeme v pořadu vystupovat s lidmi.
Michelle: [00:20:03] Ale víte, co mohou dělat. To jo.
Gabe: [00:20:08] Víte, že to mohou udělat Michelle, když jste řekli své rodině, že se chystáte zahájit podcast, mysleli si někdy, že by to byl podnik vydělávající peníze.
Michelle: [00:20:15] No rozhodně ne.
Gabe: [00:20:16] Jo, jo. A je to podnik vydělávající peníze.
Michelle: [00:20:19] Vydělávám miliony.
Gabe: [00:20:21] Dobře. Ne. Teď jen lžeš.
Gabe: [00:20:23] Jo. Přehnanost a velkolepost teď bude show příštího týdne.
Gabe: [00:20:29] Michelle to spojila dohromady na přídi. Proč se lidé sabotují a jak je přimíme, aby přestali.
Michelle: [00:20:34] Myslím, že lidé se bojí dělat dobře, protože se bojí selhat. Bojíte se, že neuspějete, pak prostě všechno pokazíte, když se vám na střední škole daří. Byl jsem nediagnostikovaný schizofrenik. Také jsem měl ADHD. Nevěděli o tom, že jsem opravdu špatně četl knihy, protože jsem se nemohl soustředit na žádnou z knih. Takže místo toho, abych přednesl esej, která měla být příšerná, prostě bych esej neodevzdal, protože jsem nechtěl, aby učitel viděl, jak hloupý jsem byl. Takže to je jen sabotáž přímo tam.
Michelle: [00:21:08] Raději bych dostal nulu, než abych učiteli sdělil, že neumím psát, protože jsem byl hloupý.
Gabe: [00:21:13] Raději selžete, protože jste to nezkusili, než selžete, protože nejste dost dobří.
Michelle: [00:21:19] Přesně.
Gabe: [00:21:21] Ale připravili jste se o příležitost zlepšit se a možná uspět.
Michelle: [00:21:26] Teď jsem si to uvědomil, ale tehdy jsem si to neuvědomil.
Gabe: [00:21:29] Ale někdo si to uvědomil pro vás správně.
Gabe: [00:21:32] Vaši rodiče, učitel, myslím, že to někdo opravil, jste žena, která umí číst, absolvovala vysokou školu a jste docela úspěšní. Odmítám tedy uvěřit, že jste prošli celou školní kariérou tím, že jste nedělali žádné domácí úkoly, nic nezměnili a nedostali všechny nuly. Někdo to tedy napravil.
Michelle: [00:21:47] Dělám jednoduché věci. Myslím tím, že bych mohl přečíst krátké knihy, ale pokud mi předložíš obrovskou knihu a řekneš mi, abych si ji přečetl, budu mít záchvat paniky.
Gabe: [00:21:55] Co když si vezmu obrovskou knihu a nakrájím ji na čtyři sta malých knížek. Pak byste si to mohli přečíst.
Michelle: [00:22:01] Ne. Přečetl jsem knihu a neustále kontroluji, kolik stránek mi ještě zbývá.
Gabe: [00:22:08] Jak to pomůže?
Michelle: [00:22:08] Nechápu, jen jsem tak ohromen, když čtu knihy.
Gabe: [00:22:14] Stále.
Michelle: [00:22:15] Ano.
Gabe: [00:22:16] Jak to zvládnete na vysoké škole?
Michelle: [00:22:16] Byl jsem umělecký obor Gabe.
Gabe: [00:22:20] To je fér. Zapomněl jsem. Jediná věc nižší než hlavní umělecký obor.
Michelle: [00:22:25] Učitelka tělocvičny.
Gabe: [00:22:27] Ne. Někdo, kdo sportuje.
Michelle:[00:22:32] Víte, že sport není hlavní.
Gabe: [00:22:33] Není.
Michelle: [00:22:35] Není.
Gabe: [00:22:36] Není.
Michelle: [00:22:36] To je to, že nemůžete promovat se sportovním vzděláním.
Gabe: [00:22:39] A co všichni ti hráči univerzitního fotbalu, kde skončí.
Michelle: [00:22:44] Abych to uzavřel, přestal se Gabe bát úspěchu.
Michelle: [00:22:49] Nebojte se selhat, usilujte o hvězdy, protože pokud alespoň spadnete, přistanete na korunách stromů. Fotbalový trenér mi to říkal znovu a znovu.
Michelle: [00:23:02] A proto jste přešli na lakros.
Michelle: [00:23:05] Ano.
Gabe: [00:23:07] Děkuji vám všem, že jste se naladili na tento týdenní epizodu bipolární schizofreniky a podcastu. Jmenuji se Gabe Howard a se mnou jako vždy je Michelle Hammer. Nezapomeňte, že můžete přejít na store..com a koupit oficiální tričko definující normální, které podporuje show. Zašlete nám své nápady na témata na [email protected]. Nezapomeňte zanechat komentář.
Gabe: [00:23:34] Všude, kde uvidíte tyto komentáře, nám opravdu pomůže zanechat nám pětihvězdičkovou recenzi. Předejte to svému příteli. Nenechte naši show zemřít jinak. Michelle a já budeme pokračovat v boji.
Vypravěč: [00:23:51] Poslouchali jste bipolární schizofrenní podcast. Pokud máte rádi tuto epizodu, nenechávejte si ji jen pro sebe, nebo pro upřednostňovanou aplikaci podcast pro přihlášení k odběru a recenzi. Chcete-li pracovat s Gabem, přejděte na GabeHoward.com. Chcete-li pracovat s Michelle, přejděte na Schizophrenic.NYC. Pro zdroje duševního zdraví zdarma a skupiny podpory online. Přejděte na .com. Na oficiálních stránkách Show .com/BSP nám můžete poslat e-mail [e-mail chráněn]. Děkujeme, že jste poslouchali a široce sdíleli.
Seznamte se s vašimi bipolárními a schizofrenními hostiteli