Podcast: Bizarní otázky, na které se ptají psychiatři a terapeuti

Mnoho Američanů předpokládá, že doktoři jsou docela chytří a vždy vědí, o čem mluví. Psychiatři pracují s duševně nemocnými, takže jsou rozhodně chytřejší než jejich pacienti. Protože jejich pacienti jsou koneckonců „šílení“. Že jo?

V této epizodě naši hostitelé diskutují o všech dobách, kdy psychiatři a terapeuti nedosáhli humbuku - nebo stereotypu.

PŘIHLÁSIT SE A PŘEZKUM

"Terapeuti a psychiatři." . . Nevědí všechno. “
- Gabe Howard

To nejlepší z epizody „Otázky psychiatrů a terapeutů“

[1:00] Jakou nejpodivnější věc kdy psychiatr řekl Michelle o její nemoci?

[6:00] Jakou nejpodivnější věc kdy terapeut řekl Gabe o jeho nemoci?

[17:00] Michelle první psychiatr byl. . . ne skvělé.

[19:30] Gabe kdysi měla právní problém s terapeutem.

[26:30] Co byste měli dělat, pokud jednáte se špatným psychiatrem a / nebo terapeutem.

Počítačem vytvořený přepis k pořadu „Bizarní otázky, které si kladli psychiatři a terapeuti“

Poznámka editora:Pamatujte, že tento přepis byl vytvořen počítačem, a proto může obsahovat nepřesnosti a gramatické chyby. Děkuju.

Vypravěč: [00:00:09] Z důvodů, které zcela uniknou všem zúčastněným. Posloucháte Bipolární, Schizofrenický a Podcast. Tady jsou vaši hostitelé, Gabe Howard a Michelle Hammer. Děkujeme, že jste se naladili na bipolární, schizofrenní a podcast.

Gabe: [00:00:21] Jsem Gabe, bipolární.

Michelle: [00:00:23] Jsem Michelle, schizofrenička.

Gabe: [00:00:24] A jsme tu, abychom si promluvili. No divné hovno, které nám lékaři řekli o naší duševní nemoci a abychom objasnili, máme na mysli psychiatry, terapeuty, psychology, lékaře na pohotovosti, sociální pracovníky, praktické lékaře, divnou paní v neodkladné péči. Zahrnujeme veškerý zdravotnický personál. Michelle!

Michelle: [00:00:50] Ano.

Gabe: [00:00:50] Co je nejpodivnějšího, co vám doktor řekl o schizofrenii?

Michelle: [00:00:56] Nejpodivnější věc na schizofrenii..že se mě lékaři někdy ptali? No ... předtím, než mi byla oficiálně diagnostikována schizofrenie, ale věděl jsem, že mám schizofrenii. Takže to bylo tak trochu pokusit se jít navštívit psychiatra. Mluvil jsem s terapeutem, jen jsem tam tak nějak seděl, opravdu nemluvil a jen říkal, že se nemohu soustředit. Byl jsem jako vidět věci. Věci jako tyto.

Ale věděl jsem, že mám schizofrenii. Takže to bylo tak trochu pokusit se jít navštívit psychiatra. Mluvil jsem s terapeutem, jen jsem tam tak nějak seděl, opravdu nemluvil a jen říkal, že se nemohu soustředit. Byl jsem jako vidět věci. Věci jako tyto.

Michelle: [00:01:19] A právě jsem tam ležel a ona mi říká: „víš, že se nechováš jako žena, jak by měla vypadat přitažlivost.“

Gabe: [00:01:28] Co.

Michelle: [00:01:29] Ano.

Gabe: [00:01:30] Jaká diagnostická kritéria si myslíte, že počkat, počkat.

Gabe: [00:01:34] Je to skutečný příběh.

Michelle: [00:01:35] Toto je skutečný příběh. Řekla mi to několikrát, několikrát mi to řekla. Nebudete jednat tak, jak by se měla chovat žena vaší přitažlivosti.

Gabe: [00:01:45] Protože jste měli tolik sebevědomí, že si jen myslela, že protože jste tak oškliví, měli byste být prostě víc.

Michelle: [00:01:50] Ne. Bylo to, jako by to bylo tvé. Bylo to, jako byste byli skoro tak krásní, abyste se chovali tak divně.

Gabe: [00:01:58] Jste si jisti, že právě tam směřovala.

Michelle: [00:01:59] Myslím, že právě tam s tím šla.

Gabe: [00:02:01] Jen předpokládáte, že vám říkala hezky, že se jí nelíbí.

Michelle: [00:02:04] Říkala mi atraktivní.

Gabe: [00:02:06] Opravdu. Souhlasím. Dělám ti těžký čas.

Michelle: [00:02:08] Opravdu jste.

Gabe: [00:02:09] Myslíte si, že nějaké existují. Znovu se snažíme zkoumat věci ze všech stran.

Gabe: [00:02:16] Jaký byl podle vás účel položit tuto otázku?

Michelle: [00:02:20] Nebyla to otázka, bylo to prohlášení.

Gabe: [00:02:22] Co si myslíte, že účelem tohoto prohlášení bylo.

Michelle: [00:02:25] Všechno, co jsem cítil, bylo v pořádku. Myslí si, že dobře vypadám a že se nechovám normálně.

Gabe: Jo, vidíš profesionála v oblasti duševního zdraví.

Michelle: [00:02:33] Ale nerozumím.

Michelle: [00:02:34] Nevím, jaké to bylo ošklivé. Co kdybych byl extrémně ošklivý, pak by řekla dobře, že prostě nejednáš správně.

Michelle: [00:02:41] Nepřidala by na přitažlivosti. Co má přitažlivost společného s duševním zdravím a duševními chorobami a schizofrenií. Co má s tím nápadem něco společného atraktivita.

Michelle: [00:02:52] Jen mi nedávalo smysl přitažlivost a chování určitým způsobem. Co co

Gabe: [00:03:00] Úplně souhlasím.

Gabe: [00:03:01] A to je opravdu ta nejpodivnější věc, na kterou jste se kdy zeptali.

Michelle: [00:03:04] To si teď mohu vzpomenout jako to nejpodivnější, co mi kdy někdo řekl. Další věc, kterou mi tato žena řekla, byla, že ti kdykoli přítel nebo přítelkyně řekli, že tě milují.

Gabe: [00:03:18] Teď už můžu vydržet.

Gabe: [00:03:20] Myslím si, že to je na povrchu podivná otázka, ale že by to mohlo mít určitá diagnostická kritéria. Myslím tím, jak se cítíte. Byli jste ve stabilních vztazích. Existuje dobrá následná otázka, jak jste se cítili, když vám to někdo řekl. Protože jsem se jednou zeptal terapeuta, který z nich jsem udělal, přiznám se, že jsem se v té době domníval, že je to divné, zeptal se mě, jestli mi rodiče řekli, že mě milují. A myslel jsem si, že mi to říkají pořád. A myslel jsem si, že je to opravdu divná otázka. Ale po letech jsem se dozvěděl, že kdybych byl jako žádný, moji rodiče mě takhle nenáviděli, byla by to dobrá indikace pro můj domácí život nebo možná nějaké jiné boje, se kterými jdu. Myslím, že je to trochu divné, když víte, že jste s tím někdy byli jako romantický vztah, ale. Že. To by mohla být jedna z těch podivných otázek, které by mohly mít nějakou hodnotu.

Michelle: [00:04:10] Mohlo by to mít nějakou hodnotu, ale je to opravdu zvláštní. Zdá se, že pokud nebudu jednat tak, jak by měla působit dívka mé přitažlivosti, pak myslím, že nejsem, víte, že mi nikdo neříká, že mě také milují.

Gabe: [00:04:21] Jen ze zvědavosti Michelle.

Michelle: [00:04:22] Ano.

Gabe: [00:04:23] Máte pocit, že jednáte vhodně pro ženu vaší přitažlivosti.

Michelle: [00:04:27] Jaká má být žena mé přitažlivosti, aby se chovala.

Gabe: [00:04:31] Ach, vidím, co jsi tam dělal. Ne, vlastně ne. Co.

Gabe: [00:04:36] Netuším. To je jen ořech. Je to oříškové.

Michelle: [00:04:40] definujte, najděte mi to v lékařském deníku úrovní atraktivity a osobnosti.

Gabe: [00:04:47] No, to pravděpodobně existuje. Náš vzhled určuje typy prací, které dostáváme, typ zdravotní péče, kterou dostáváme tam, kde žijeme, naše úroveň úspěchu.

Michelle: [00:04:56] Promiňte, Danny DeVito je docela úspěšný navzdory svému vzhledu. Takže ne tak docela.

Gabe: [00:05:01] Ano. A jako Steve Buscemi. Ale musíte uznat, že většina vedoucích mužů v Hollywoodu nevypadá jako Steve Buscemi a Danny DeVito.

Michelle: [00:05:15] To je pravda. To je pravda. Ale říkám, že pro ženu v Hollywoodu musí být obvykle o dost žhavější. Stejně jako všechny tyto situační komedie víte, že je to žhavá manželka a ošklivý manžel.

Gabe: [00:05:24] No jo. To jo. To mi jako dítěti dalo naději. Nebudu lhát, protože jsem byl, byl jsem jako ošklivý zadek teenager a zapnul bych televizi a byl bych jako jo, bude mi dobře.

Gabe: [00:05:33] Chystáte se dostat Lisu Remini.

Gabe: [00:05:34] Totálně. Je to Layah?

Michelle: [00:05:37] Byla to Leah, je to Leah!

Gabe: [00:05:39] To je Leah. Opravdu. Promiň promiň promiň Leah Remini. Zapomněli jsme tvé jméno.

Gabe: [00:05:44] Teď, když opustila scientologii, je v pohodě.

Michelle: [00:05:47] Dobré pro ni. Dobré pro ni.

Gabe: [00:05:49] Vrátila se ke Kevinovi Jamesovi kvůli sezóně show, která byla zrušena, protože se ukázalo, že nemůžete předvést svoji show s jiným názvem o 20 let později, kde udělali chybu, že by měli právě přinesli stejnou show o 20 let později.

Gabe: [00:06:06] Jo, nevím.

Michelle: [00:06:07] Dobře. Na jakou nejpodivnější věc jste se kdy zeptali.

Gabe: [00:06:11] Byl jsem požádán o spoustu velmi zvláštních věcí, o kterých jsem si nyní uvědomil, že mají velkou vnitřní hodnotu. jak víte, jedna z věcí, když jsme mapovali show, mluvili jsme o tom, jak se nás všichni naši lékaři ptali na naše masturbační návyky a jak je to opravdu trapné a nebudeme tomu věnovat spoustu času. Ale vždycky jsem si myslel, že to byla upřímně nejpodivnější otázka. Masturbujete? Jak dlouho ti to trvá? Bože můj, proč se mě na to ptají? Ale samozřejmě sexuální vedlejší účinky léků jsou takové, jaké jsou. To je ve skutečnosti opravdu dobrá otázka pro psychiatra. Je opravdu důležité, že je to důvod číslo jedna, že lidé přestanou užívat léky, takže řízení do této křivky a diskuse o ní je opravdu dobré. Ale nebudu lhát. Když mi bylo 25 let, seděl jsem v ordinaci před 60letým mužem, který tak trochu seděl s předtuchou a byl jako „Myslíš, že onanuje?“ Líbí se mi můj, chtěl jsem být jako Ne, ne, ne. Stejně jako celá moje katolická vina přišla jako potok do mého těla. A ty víš, že ano. A já ano a já jsem čestně odpověděl, protože tak se o vás dobře stará.

Gabe: [00:07:15] Takže to je dobrá otázka. Ale rozhodně divný, ale toto je příběh, o který se chci podělit. To není nejpodivnější věc.

Gabe: [00:07:21] Je to ta nejuráživější věc, která se mi kdy při terapii stala, a stále mě to trápí dodnes.

Michelle: [00:07:28] Nemůžu se dočkat, až to uslyším.

Gabe: [00:07:30] Nastalo období, kdy jsem nebyl úplně v uzdravení, ale určitě jsem nebyl tak nemocný jako na začátku. Takže vždy říkám, že mi trvalo čtyři roky od diagnózy po dosažení uzdravení, které definuji jako trávení více času životem než výdaje na bipolární poruchu. Takže asi tři tři a půl roku, kdy jsem si vedl docela dobře, tam nebylo úplně, ale velmi blízko a pracoval jsem s terapeutem, víte, jaké jsou mé další kroky. Jak vypadá život po boji s bipolární poruchou.

Gabe: [00:08:03] A řekl jsem, že víte, že si myslím, že bych chtěl být veřejným mluvčím. A on řekl Proč chcete být veřejným mluvčím?

Gabe: [00:08:12] A já jsem řekl, že osobou v historii, kterou opravdu nejvíc obdivuji a hodně čtu a studuji, je Dr. Martin Luther King Junior.

Gabe: [00:08:22] Opravdu ho mám rád, protože změnil způsob, jakým lidé cítili věci, který do značné míry pomocí jeho slov vysvětloval věci lidem způsobem, kterému lidé rozuměli. Nežil jsem pohybem za občanská práva, nenarodil jsem se až do roku 1976, takže to všechno čtu pozpátku, ale sleduji jeho projevy a myslím si, že si bere velmi složitý problém sociální struktury a dělal to tak lidem rozumět tomu a lidé ho následovali a oni to respektovali. A chtěl jsem být jako on. Chci, abych do dnešního dne byl jako on a řekl jsem, že chci být veřejným řečníkem, jako je Dr. King. A byl jsem hrdý, že tohle je to, co jsem chtěl. To byl můj sen. A podíval se na mě a řekl, že to je velkolepost. Musíte si promluvit se svým psychiatrem. Musíte to nechat ošetřit. Nikdy nebudete tak dobří jako Dr. King.

Michelle: [00:09:16] Páni.

Gabe: [00:09:17] A řekl jsem Ne, ne, ne, neříkám, že jsem tak dobrý jako Dr. King, nebo že budu takový, jaký jen říkám, že jsem chci kariéru, jako je Dr. King, jen vytahuji ze zadku nějakou slavnou osobu, abych to vysvětlil, nebo někoho, komu vzhlížím, protože kdybych řekl hej, chci být veřejným mluvčím jako John Doe, řekl bys Kdo je John Doe. Neříkám, že si myslím, že jsem stejně dobrý jako Dr. King, nebo budu stejně dobrý jako Dr. King, říkám, že je to jako můj sen. Můj cíl.

Gabe: [00:09:46] A je jako vy, musíte pochopit, že tento druh myšlení vám poslouží jen k ublížení.

Gabe: [00:09:51] Musíte chápat svá omezení jako osobu žijící s bipolární poruchou, že nemůžete udělat, že je jedním z největších řečníků naší doby a že s ním zmiňujete své dech stejným dechem.

Gabe: [00:10:04] Je to jen duševní nemoc.

Michelle: [00:10:08] Zajímavé. Rozdíl spočívá pouze v duševní nemoci.

Gabe: [00:10:12] A řekl jsem: Podívej, nikdy jsi mě neslyšel mluvit. Jak to víš. Možná jsem už tak dobrý jako on. Nemyslím si to, protože jsem hrozný, ale opravdu nemůžu, nemůžu se snažit být tak dobrý jako nejlepší. Jako každý člověk, i když se ve své zvolené kariéře usadí, neměl by se dívat na to, kdo je nejlepší, a usilovat o to, aby byl tak dobrý. Jen proto, že toužíte být tak dobří jako nejlepší, ještě neznamená, že si myslíte, že jste. každý jeden nováček basketbalista, když hrál Michael Jordan. Opravdu tvrdě pracovali, aby byli tak dobří jako Michael Jordan.

Gabe: [00:10:45] Nikdo to nezasáhl, ale někdo to nakonec udělal. Klobouk dolů LeBron.

Gabe: [00:10:50] Existuje ale rozdíl mezi tím, že chcete být tak dobrý jako někdo, a klamným myšlením, že jste. Nikdy jsem neřekl, že už jsem tak dobrý, jako to nikdy neřekl Dr. King. Stále to neříkám a jsem fantastickým veřejným řečníkem. Opravdu tvrdě pracuji na tom, abych byl dobrým veřejným mluvčím, a každý den se snažím být lepším veřejným mluvčím. Ale nikdy bych neřekl, že jsem tak dobrý jako Dr. King. To není na mně, abych rozhodl. To je na publiku, aby rozhodlo.

Michelle: [00:11:19] To je pravda.

Michelle: [00:11:20] Je pro diváky. To, jak se vám líbí, se jich v publiku dotknete. Není špatný dotek žádný dobrý dotek špatný.

Michelle: [00:11:28] Já o tom ale jak. Je to to, co se učí z toho, co říkáte, a jak je to silné. Pokud lidé dávají pozor. Pokud se tomu všemu věnujete. Pamatuji si, že když jsem svému lékaři řekl, že chci být veřejným mluvčím, řekl jsem, že chci být stejně dobrý jako Obama. A on mi tak nějak řekl, že to je někdo, kdo vzhlíží k ano, vím, že toho měl hodně. Řekl, že má spoustu zkušeností a má pomoc s jeho projevy, ale vy se snažíte být stejně dobrý jako Obama.

Michelle: [00:11:56] Bude to výzva, ale myslím, že je to dobrý člověk.

Gabe: [00:12:00] To a to je vše, co jsem opravdu chtěl, a to, co mě opravdu nejvíc trápilo, je pro mě to trochu výmluvné prohlášení. Jen jsem hledal příklad někoho, jehož kariéru bych chtěl napodobit.

Michelle: [00:12:11] Hledali jste povzbuzení. Opravdu jsem byl. Jen tě zavřel. To jo. Zbavil jsi se toho chlapa?

Gabe: [00:12:17] Ano. Dobrý. Ano, udělal. Dobrý. Stále to ale trvalo pár týdnů. Myslím, že jsem šel na pár dalších sezení a znovu jsem to vychoval, protože jsem chtěl uzavření. Myslel jsem, že to možná nepochopil. O pár týdnů později jsem měl další schůzku a řekl jsem, že víš, že chci mluvit o této věci s Dr. Kingem.

Gabe: [00:12:35] A zopakoval, že se mě zeptal, jestli jsem mluvil se svým lékařem o svých grandiózních myšlenkách. Kdybych byl hypomanický a bez ohledu na to, co jsem řekl, nedostal by se z toho. Skutečně skutečně věřil, že nejlepší pomocí v té době pro Gabe Howarda bylo ujistit se, že chápu, že chtít být dobrým veřejným mluvčím a chtít být stejně dobrý jako jeden z nejlepších veřejných řečníků v historii byl příkladem velkoleposti a Jen jsem neřekl, že jsem. Řekl jsem, že to chci, a byl jsem ochoten dát veškerou práci. Stále jsem ochoten se do toho pustit, ale poslouchám, mám sen o jasnosti. Nechápu, proč se nemůžeme učit od lidí nad námi. Víte, lidé mluví o tom, jak se nepoučíme z historie, a historie je odsouzena opakovat se.

Gabe: [00:13:27] A já přijdu a sednu si a říkám, že se učím z historie, vážím si lidí, kteří přišli přede mnou. Učím se o lidech, kteří přišli přede mnou, a opravdu to respektuji. Dr. King byl nenásilný. Opravdu to respektuji. Dr. King si nepřátele nepřátelil. Respektuji, že Dr. King nenazval lidi jmény. Respektuji, že Dr. King promluvil s velkým osobním rizikem pro své finance, jeho osobní život a nakonec i jeho bezpečnost, což si nemyslím, že naše věc je zjevně stejně nebezpečná.

Michelle: [00:14:01] Ale myslím jo. Děláte vše, co můžete, abyste byli lepším veřejným mluvčím. Chci říct, že když jsme mluvili, jednou jsi řekl, že se dokonce díváš, jak kazatelé mluví.

Gabe: [00:14:09] Ano. Jo, pro ateistické právo jsem docela dobrý.

Michelle: [00:14:11] Ano, protože jsem byl, myslím, že jsem sledoval televizi jako televizi, která téměř nemá kanály.

Michelle: [00:14:17] Uvízl jsem ve sledování mluvení kazatele a byl jsem jako, oh, podívej se na toho kazatele. Je skvělý.

Michelle: [00:14:23] A řekl jsem vám o tom a jste jako Ach jo, nebyl jsem kazatel, protože pořád, jak to dělají, jak oni, jak velí publiku, jak vyprávějí příběh jako já ' nejsem poslouchat kazatele nikdy, protože jsem Žid. Poslouchám řeči toho chlapa. Byl jsem rád, že jeho publikum zaujalo příběhem, který vypráví. Chci být schopen zaujmout takové publikum.

Gabe: [00:14:48] Ano.

Michelle: [00:14:48] To není velkolepost. Ne, to já chci být tak dobrý a snažit se pochopit, co ten člověk udělal, aby mohl tak dobře ovládat místnost.

Gabe: [00:14:57] Správně. Že jo. To jo. A podívejte se na terapeuty, kteří nevědí všechno. Pokud navštívíte terapeuta a řeknou vám něco, co nesedí. První věc, kterou byste měli absolutně udělat, je mluvit s nimi o tom. Neměli byste jen předpokládat, že nedorozumění je pak kretén. Vrátil jsem se a diskutoval s ním a on se zdvojnásobil. A pak jsem si uvědomil, že potřebuji nového terapeuta. Ale udělal jsem vše, co jsem mohl. Dal jsem tam dva týdny mezi těmito dvěma schůzkami, tak jsem nechal usazovat prach. Uklidnil jsem se, mluvil jsem o tom s jinými lidmi. Mluvil jsem se svými přáteli, jsem rád, hej, víš, že ten chlap mi řekl X, a proto jsem to udělal, protože mě povzbuzovali jako Podívejte, možná jste to tak nepochopili. To nezní dobře, Gabe. A oni neříkali, že to je špatné. Říkají to proto, že k nedorozuměním dochází stále. Dělají, že nedorozumění se dějí pořád.

Gabe: [00:15:41] Tak jsem se vrátil a pokusil se to s ním probrat, ale bylo mu jasné, že nikdy nebudu veřejným mluvčím.

Michelle: [00:15:50] Hmm, může to sát.

Gabe: [00:15:51] Jo, jo, jo. Pokaždé, když jdu na pódium, někdy na něj myslím a dělá mi to úsměv.

Gabe: [00:15:58] Pamatujte si, že ty dva tisíce lidí mi dalo potlesk ve stoje.

Michelle: [00:16:02] Jo jo jo jo jo. Měli byste mu poslat video.

Gabe: [00:16:05] Bože, přál bych si, abych to měl.

Michelle: [00:16:08] Pojďme se pozastavit a poslouchat reklamu.

Gabe: [00:16:10] Hned jsme zpátky.

Vypravěč: [00:16:13] Tato epizoda je sponzorována bezpečným pohodlným a dostupným online poradenstvím na webu betterhelp.com. Všichni poradci jsou akreditovaní profesionálové s licencí. Cokoli sdílíte, je důvěrné. Naplánujte si bezpečné videohovory nebo telefonické relace, chatujte a textujte s terapeutem, kdykoli budete cítit, že to potřebujete. Měsíc online terapie často stojí méně než jedno tradiční sezení tváří v tvář. Přejděte na stránku betterhelp.com/ a vyzkoušejte si sedm dní bezplatné terapie, abyste zjistili, zda je online poradenství pro vás to pravé. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:16:44] A jsme zpět.

Gabe: [00:16:45] Michelle, jaké jsou další divné věci, které ti řekli lékaři. Co jsou lékaři zdravotnické zařízení duševní zdraví lidé praktičtí lékaři kdokoli kromě vaší matky. Pojďme vynechat vaši matku z této epizody.

Michelle: [00:16:56] První psychiatrička, kterou jsem viděl, když mi bylo 18 let prvního týdne, mi dala recept na nějaký lék. A pak, když jsem se příští týden objevil, mluvila o tom, že mi dá více vzorků léku. Řekl jsem dobře, ne, předepisuješ mi minulý týden recept a ona jde, minulý týden jsem ti dal scénář. Z čeho jsem ti to dal.

Gabe: [00:17:18] Ani nevěděla?

Michelle: [00:17:18] Věděla dokonce, že mi musí dát recept a neznala léky. Dala mi to. Jaké léky mi dokonce předepsala.

Gabe: [00:17:26] Takže jste navštívili lékaře, který nevěděl, na jaké léky jste byli.

Michelle: [00:17:29] Nebo že mi dokonce napsala recept.

Gabe: [00:17:31] Myslím, že je to skvělá lékařská péče.

Michelle: [00:17:33] Ano. Právě tam.

Gabe: [00:17:33] Jak jste se díky tomu cítili.

Michelle: [00:17:36] Dalo mi pocit, že se o mě nestará. Nedělala nic v mém nejlepším zájmu. A po celém debaklu mého policajního příběhu, který jste možná slyšeli, byla v předchozí epizodě propuštěna.

Gabe: [00:17:48] Páni.

Michelle: [00:17:49] Ano.

Gabe: [00:17:49] Všichni víme, že není dobrá péče. Ne, nemyslím si, že by někdo poslouchal jako Oh, když váš lékař neví, jaké léky užíváte, dostáváte dobrou péči. Všichni víme, že to znamená nedostávat dobrou péči, a nezáleží na tom, zda jde o psychiatrický nebo zdravotní prostor. Pokud váš lékař neví, co vám předepisuje, je to docela smutné. Ale je ti 18 let.

Michelle: [00:18:07] První léky, na kterých jsem kdy byl.

Gabe: [00:18:09] První léky, na kterých jste kdy byli, lékař je velmi kavalír.

Michelle: [00:18:11] Ano.

Gabe: [00:18:12] Stejně jako to vás vrátilo zpět k získání lékařské péče.

Michelle: [00:18:16] Ano, protože mi také nikdy nebylo řečeno, že léky vás mohou více rozladit. Takže bych to vzal a pak jsem to přestal brát a pak bych to vzal a pak jsem to přestal brát. A nikdy to nešlo dobře, protože jsem si myslel, že budu brát léky. Budu se cítit šťastná, bude mi lépe.

Michelle: [00:18:32] Nefungovalo to, protože jsem byl diagnostikován jako bipolární, o kterém nyní víme, že je nesprávný. Takže jsem byl na prvním místě na špatných lécích. Takže když se mě zeptala, jak to dělám, bylo mi mizerně, ale už jsem neběžel jako maniak. Byl jsem jako myslím, že jsem dobrý, jsem dobrý, myslím. Ale stejně jako ona by si psychiatr měl všimnout, že říkám jo, myslím, že jsem šťastný. Jsem rád, že jsem dobrý.

Michelle: [00:18:53] Nemyslíte si, že by si psychiatr všiml, že to není příklad šťastného chování?

Gabe: [00:18:59] Víš, že jsem tam nebyl, ale.

Michelle: [00:19:02] Ale kdybych byl jako, cítím se teď tak skvěle, miluji tyto léky! na rozdíl od já víte, myslím, že se cítím dobře.

Michelle: [00:19:11] Jo, cítím se dobře. To jo. Myslím jo, jo, vím dobře.

Gabe: [00:19:16] Jo, vypadal jsi velmi jako byt.

Michelle: [00:19:18] A řekněte, to si má lékař na vás povšimnout, když jdeš o tyto věci, a ona očividně neudělala svou práci správně.

Michelle: [00:19:28] Gabe, řekni mi další směšnou věc, doktor, praktik, terapeut, psychiatr, kdokoli, co ti řekli.

Gabe: [00:19:37] Víte, bohužel, mám, mám jeden, který zahrnoval pseudo soud a musím být velmi opatrný, abych neuváděl mnoho podrobností, ale spodním řádku, o kterém chci diskutovat, protože jsem viděl terapeut a terapeut začali dělat nějaké divné věci, jako jsou věci, které nejsou v pořádku, a řekl jsem lidem kolem sebe, že jsem řekl pár mým přátelům, že se to děje, a oni mi nevěřili. A řekl jsem, že se to děje a on dělá tyto věci a jsou jako Ne, my vám nevěříme. A já jsem stále trval na tom, že se to děje, a nikdo mi neuvěří. A nakonec po několika týdnech toho jsem skončil, opustil jsem toho terapeuta. Řekl jsem, že nejsem, už k němu nepůjdu a přešel jsem, přešel jsem na jiného terapeuta a musel jsem znovu spustit program a byl to trochu nepořádek a pak uběhne rok. A lidé se na mě naštvali, že jsem přestal. Řekli mi, že jsem jednal nezodpovědně, že terapeuti se nechovají tak, že takové chování je nezákonné a že by se to nikdy nestalo. A bylo to všechno v mé hlavě a to byla jen část mých paranoidních klamů a já jsem byl tak zoufalý o pomoc a teď jsem přestal s tímto velkým terapeutem a já mi opravdu dělali hanbu.

Gabe: [00:20:44] Bylo to intenzivní. Rychle vpřed asi rok a půl si dejte nebo vezměte. A já sedím v práci a on volá mému šéfovi. právě jsem zvedl telefon a on zavolá mému šéfovi. Říká tedy, že má klienta a jméno klienta neuvádí, ale že tento klient uvedl, že jsem ji bil, že jsem ji pozval, a já ji pozval, a to je nevhodné, protože je na tak zranitelném místě. Chci mít docela jasno v několika věcech opravdu rychle. Jeden v době, kdy jsem byl svobodný dva, byla tato žena mnohem starší. Byla ve svých dvaceti letech a ve třech se to nikdy nestalo. Nikdy jsem tu ženu nevyzval. Já ne. Nikdy jsem ji nevyzval, nikdy jsem s ní flirtoval, nikdy jsem na ni neudělal. V žádném případě.

Michelle: [00:21:38] Ne ne ne mrknutí žádné masáže.

Gabe: [00:21:39] Ne, žádné mrknutí, žádné masáže, nic. Byla to dobrovolnice pro organizaci, pro kterou jsem pracoval. Důvod, proč říkám, že jsme oba dospělí, a že jsme oba byli svobodní, je ten, že i kdybych ji pozval, není zde žádný zločin. Nevoláte šéfa někoho, kdo by je nahlásil kvůli hyper sexualitě, protože požádali jedinou ženu.

Gabe: [00:22:00] Ale skutečnost, že se to nikdy nestalo, byla ještě horší.

Gabe: [00:22:05] A on řekl, že chci, abyste věděli, že znám dlouhou Gabeovu historii nevhodného sexuálního chování, která poctivě mám dlouhou historii nevhodného sexuálního chování.

Michelle: [00:22:17] Terapeut to řekl vašemu šéfovi.

Gabe: [00:22:19] Ano.

Michelle: [00:22:19] Není to porušení smlouvy.

Gabe: [00:22:21] Já, takhle jsem to viděl já. Takže. Samozřejmě za mnou přišel můj šéf a řekl mi, že dostávám zprávy o tom. Víš o tom něco? A řekl jsem, že jsem řekl, že jsem nikoho nepožádal o práci s naším pracovištěm jako nikdo. Opravdu jsem tak trochu napůl se svou bývalou přítelkyní. Bylo to divné období, co jsem řekl, takže nemám tušení. A ona řekla Dobře, budu sledovat situaci. O několik dní později přišel dopis od osoby, která uváděla všechny časy, kdy jsem se cítil nepříjemně, a bylo mi dovoleno ten dopis vidět a bylo to takový hokum. Bylo to, jako bys věděl, že mi způsobil nepříjemné pocity, protože mi poslal SMS doma. Když jsem mu řekl, že nemám jízdu, nabídl mi, abych mě svezl. Věci, které se staly. A pak vysvětlila, že je jen na velmi zranitelném místě a že si nepřeje tuto pozornost pro muže. Poslouchat. Je to úplně její problém a každý dobrý terapeut by řekl, že pokud vás muž žádá, musíte mu říct ne.

Gabe: [00:23:33] Pokud muž nerespektuje vaše hranice, musíte mu to oznámit, jinak by řekl, že jste dobrovolníkem pro organizaci. Je koordinátorem dobrovolníků. Jeho úkolem je s vámi navázat. Situaci tedy špatně čtete. Kdokoli z nich by byl vhodnější než on, zvedl telefon a snažil se mě vyhodit z práce.

Michelle: [00:23:49] Nemůžu.

Gabe: [00:23:51] Ukončil hovor mému šéfovi s tím, že je třeba přehodnotit jeho zaměstnání.

Michelle: [00:23:57] Ach ano.

Michelle: [00:24:00] Panebože, nedokážu si ani představit, co bych udělal.

Gabe: [00:24:02] Okamžitě jsem najal právníka. Dobrý den.

Michelle: [00:24:04] Jsi chytrý Gabe, protože bych měl. To nemohu říci nahlas.

Gabe: [00:24:07] Najal jsem právníka a podal jsem stížnost jak na jeho šéfa, tak na etickou komisi. Osvědčilo by to sociální pracovníky. Okamžitě jsem podal stížnost. Etická rada přišla jako sociální pracovník. Etická rada se vrátila a uvedla, že neporušil žádné zákony, protože měl povinnost varovat. Jsem dobrovolnický manažer pro charitu.

Gabe: [00:24:31] A měl povinnost varovat, povinnost varovat.

Michelle: [00:24:34] Řekl tvé osobní údaje tvému ​​šéfovi.

Gabe: [00:24:37] Ano. Ano, etická komise řekla, že je to v pořádku, a případ uzavírají.

Gabe: [00:24:41] Dostal jsem zpět, právník dostal prohlášení, že se to už nikdy nestane a že o tom už nikdy nebudeme mluvit, proto mi je velmi jasné nepoužívat jména, která jsem použil změnil pohlaví a podobné věci. Takže chci jen velmi, velmi, velmi, velmi jasně říci, že důvod, proč je to tak neuvěřitelně škodlivé, je samozřejmě proto, že po dvou letech odmítám navštěvovat terapeuta dva roky, nakonec jsem šel k terapeutovi, abych tuto přesnou věc probral a ten terapeut, který je dodnes mým terapeutem, neuvěřitelně reagoval, řekl, že za žádných okolností to není rozumné.

Gabe: [00:25:17] Všichni lidé, kteří mi řekli, že jsem se zbláznil, když jsem jim oznámil, hej, myslím, že tato osoba je mimo jejich rocker. Promiňte hříčku. Hodně jsem se omluvil a řekl, že mě měli poslouchat. Měli vyšetřovat více. A příběh vyprávím hned ze dvou velmi důležitých důvodů. S pozdravem, pokud si myslíte, že je váš poskytovatel zdravotní péče vypnutý, řekněte někomu pomoc a požádejte ho, aby vyšetřil vaším jménem.A druhý důvod, proč tento příběh vyprávím, je ten, že pokud v současné době říkáte svým blízkým tomuto nebo svým přátelům nebo vašemu systému podpory a oni nevěří, že jim hrajete tento podcast, neříkám, že máte pravdu. Je jistě možné, že se mýlíte, ale pokud váš systém podpory nebude ani vyšetřovat, nebude mít ani konverzaci, nebude mluvit s nadřízeným a nedostane se na dno, proč se tak cítíte. Děláte si v terapii velkou medvědí službu, protože pokud se chystáte na terapii cítit, jako byste byli zneužíváni, nedostáváte dobrou terapii. Řekl jsem tedy lidem kolem sebe, protože jsem chtěl, aby vyšetřovali mým jménem, ​​protože jsem se mohl mýlit.

Gabe: [00:26:22] Budu první, kdo přizná, že jsem se mýlil ohledně terapeutů, lékařů atd., Protože mám iluze, mám paranoiu, mám nízkou sebeúctu, mám bipolární poruchu. Nebylo by tedy nereálné ani nerozumné, abych situaci špatně vyložil, ale nikdo nebyl kvůli mé diagnóze ochoten to vyšetřovat a díky tomu jsem se cítil opravdu sám a opravdu zranitelný.

Gabe: [00:26:49] Vezměte prosím lidi vážně, protože i když se mýlíme, nic to nezmění, že se cítíme takto. V tomto konkrétním případě jsem měl pravdu, ale existují i ​​jiné případy, kdy jsem se mýlil. Ale dobrá věc je, že kdykoli si stěžuji, lidé nyní vyšetřují a mají otevřenou mysl a pomáhají mi a mám pocit, že to vedlo k tomu, že jsem získal lepší péči a více důvěry ve své poskytovatele.

Michelle: [00:27:12] Že ten terapeut nebo psychiatr nebo cokoli, co bylo potřeba vyhodit, vystřelilo a vystřelilo.

Gabe: [00:27:20] Přímo nahoru Nemám tušení, proč se mi tak neskutečně nelíbí, ale věci, které mi při terapii řekli, byly neuvěřitelné.

Gabe: [00:27:29] Myslím tím jen to, že jsem věděl, že se něco děje podle toho, jak se chovají. Byli bychom ve skupinách a protože u tohoto konkrétního typu terapie existovala skupinová složka a zesměšňování bylo intenzivní, cítil jsem se šikanován a zneužíván. A když jsem to nahlásil lidem, jsou jako Ne, ne, to je typ terapie. A dostal bych se na internet a četl bych o tom a byl jsem jako nikde tady, neříká se, že bys měl lidem říkat jména. Jen jsem to bylo hrozné.

Gabe: [00:27:58] A bylo to intenzivní, ale poslouchejte, nechci vás odradit od lékařské péče. Pokud posloucháte tento podcast a slyšíte, že nehledáte léčbu duševních chorob, neposloucháte, co říkáme. Prostě vám říkáme, že jsme tam byli. Staly se nám hrozné věci, ale zůstali jsme v kurzu. Našli jsme lepší poskytovatele a dostali jsme pomoc a dostali jsme se dobře, v žádném okamžiku jsme se s Michelle nerozhodli, že můžeme zvládnout bipolární a schizofrenii sami.

Michelle: [00:28:25] To je pravda. Sám to nezvládnu.

Gabe: [00:28:28] Nelze najít dobrou lékařskou péči, která by nahradila špatnou lékařskou péči, ale nevybírejte si žádnou lékařskou péči.

Michelle: [00:28:35] Neposkytujete žádnou lékařskou péči.

Michelle: [00:28:37] Nemáte jednu špatnou zkušenost a řekněte, že už to nikdy neuděláte. To je to, co jsem udělal, a to nevyšlo, když celá moje dohoda padla s mým nechvalně známým policajním příběhem. Řekl jsem, že se o ty lidi už nikdy nebudu starat a pak jsem skončil zpátky v nemocnici. Takže to nefungovalo, a když jsem vyšel z nemocnice, musel jsem se vrátit k terapeutovi do zdravotního střediska a promluvit si s nimi a vysvětloval jsem tam terapeutovi, jak to byla jejich chyba, protože mi dali léky, které jsem neudělal vůbec se mi to nelíbí A pak řekli ne, to nejsme my.

Michelle: [00:29:09] To je psychiatr, který je zdravotním střediskem. To není terapeutické centrum.

Michelle: [00:29:14] Takže škola říkala, že to nebyla jejich chyba v terapii. Byl to lékařský psychiatr, který neměl s terapií nic společného, ​​i když terapeut navrhl, abych šel navštívit psychiatra. Neobviňovali žádnou vinu.

Gabe: [00:29:30] Říkáte, že jste se museli zasazovat o sebe.

Michelle: [00:29:33] Musel jsem se za sebe obhájit, protože ta žena nebyla taková jako my.

Gabe: [00:29:36] A protože jste se zasazovali o sebe.

Gabe: [00:29:40] Nyní máte pravý podcast a řadu oblečení.

Michelle: [00:29:44] Správně.

Gabe: [00:29:45] A vy jste přátelé s Gabem. To je správně. Dva ze tří nejsou špatné.

Michelle: [00:29:49] Ano.

Gabe: [00:29:49] Děkuji všem za naladění tohoto týdne. Potřebujeme, abys pro nás udělal pár věcí, takže popadni tužku a papír. Vydejte se do iTunes, nechte nám pětihvězdičkovou recenzi a napište něco, co se jim líbí více, abyste to mohli sdílet na Facebooku. Sociální média jej pošlou e-mailem příteli. To máme rádi. Tři jdou na .com/BSP a pod každým je komentář. Zanechte komentář, který se nám líbí, a tyto konverzace mohou začít. A v neposlední řadě mějte prosím skvělý týden.

Gabe: [00:30:15] Vážíme si vás všech, kteří jste naslouchali, a uvidíme se příští týden.

Michelle: [00:30:19] Atraktivita!

Vypravěč: [00:30:20] Poslouchali jste bipolární a schizofrenní druh podcastu. Pokud máte rádi tuto epizodu, nenechávejte si ji pro sebe, přejděte na iTunes nebo do vaší oblíbené aplikace podcastů, abyste si mohli předplatit sazbu a zkontrolovat práci s Gabem, přejděte na GabeHoward.com. Chcete-li pracovat s Michelle, přejděte na Schizophrenic.NYC. Pro zdroje duševního zdraví zdarma a skupiny podpory online. Přejděte na oficiální web .com Show d.com/bsp, můžete nám poslat e-mail [chráněný e-mailem] Děkujeme za poslech a široké sdílení.

Seznamte se s vašimi bipolárními a schizofrenními hostiteli

GABE HOWARD byl formálně diagnostikován s bipolárními a úzkostnými poruchami poté, co byl hospitalizován v psychiatrické léčebně v roce 2003. Nyní se zotavuje a je významnou aktivistkou v oblasti duševního zdraví a hostitelem oceněného podcastu Psych Central Show. Je také oceněným spisovatelem a řečníkem, cestuje po celé zemi, aby sdílel vtipný, ale poučný příběh svého bipolárního života. Chcete-li pracovat s Gabem, navštivte gabehoward.com.

MICHELLE HAMMEROVI byla oficiálně diagnostikována schizofrenie ve věku 22 let, ale nesprávně diagnostikována bipolární porucha ve věku 18 let. Michelle je oceněnou obhájkyní duševního zdraví, která se objevuje v tisku po celém světě. V květnu 2015 založila Michelle společnost Schizophrenic.NYC, řadu oblečení pro duševní zdraví, jejímž posláním je snižovat stigma zahájením rozhovorů o duševním zdraví. Pevně ​​věří, že důvěra vás může dostat kamkoli. Chcete-li pracovat s Michelle, navštivte Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->